Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Voor school moet ik een debat voeren met de stelling "Social Media is gevaarlijk voor jongeren!"
Ik ben een beetje vast gelopen op deze stelling en ik dacht misschien kunnen jullie mij helpen met goede argumenten waarom dit wel of waarom dit niet zo is!

Alvast bedankt,
Jamiel

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-12 14:22
Ja hallo.. wij gaan jouw huiswerk niet maken.
Als je wilt dat er hier een discussie ontstaat met dat onderwerp dan kan dat, maar dan zul je zelf het startschot moeten geven met een fatsoenlijke startpost met een uiteenzetting van het onderwerp en een aantal argumenten (dus dan heb je eigenlijk je huiswerk al gedaan).
Het algemeen beleid #discussie
Discussie en stellingen

Mocht je een topic willen openen waarin je niet zozeer een probleem aankaart maar een bepaald onderwerp wilt bespreken, dan is het de bedoeling dat je een duidelijk beargumenteerde stelling of mening in je topicstart verwerkt zodat er discussie kan ontstaan.

[ Voor 7% gewijzigd door HyperioN op 06-01-2011 19:41 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Welke argumenten heb je zelf al gevonden?

Je zou het kunnen zoeken in de hoek van meer computergebruik, dus dat men in plaats van buiten, binnen hangt. Over de effecten daarvan is bijvoorbeeld genoeg te vinden. Daaraan gerelateerd: je zou bang kunnen zijn dat men geïsoleerder wordt, minder ervaring opdoet met sociaal contact (hoe gedraag ik me in een groep, hoe ga ik om met conflicten, hoe ga ik om met lichaamstaal).

Kortom, kom zelf met wat meer input, want wij gaan je huiswerk niet doen. :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

de OP bewijst de stelling van de TS.

Sociale Media's alsmede forums zijn gevaarlijk, omdat het 'zelf denken' wordt aangetast, en in plaats van een eigen gedegen onderzoek de probleemstelling meteen op internet dumpen en dan bijna klakkeloos de replies als waarheid aannemen.

If you choose to criticise you choose your enemies

• samo
  • Laatst online: 22:33

samo

yo/wassup

Lees eens "The Cult Of The Amateur", staat vol met argumenten voor jouw stelling.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

samo schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:00:
Lees eens "The Cult Of The Amateur", staat vol met argumenten voor jouw stelling.
Dank kende het boek niet, maar zal het zeker gaan lezen.

Hmm, jouw post ondermijnt dan weer mijn stelling :D

If you choose to criticise you choose your enemies

• samo
  • Laatst online: 22:33

samo

yo/wassup

Emmeau schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 20:03:
Hmm, jouw post ondermijnt dan weer mijn stelling :D
Hoezo? Ik noem geen auteur, geen linkje naar het boek, geen reden waarom het een goed boek is... Volgens mij onderbouw ik prima hoe sociale media mensen lui maken ;-)

Vanuit de mediatheorie zijn er verschillende stellingen waarmee te onderbouwen valt dat het gebruik van sociale media negatief ervaren kan worden. Maar de vraag is natuurlijk hoe ver wil je er in gaan.
Een simpele inkopper: Privacyaantasting door het plaatsen van enorm veel persoonlijke informatie.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-12 16:58

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

1) Topicstart die niet voldoet aan de eisen van W&L.

2) Huiswerkvraag.

3) In het oog springende grammaticale fouten.

4) Begroetingen.

5) Slotje.

[ Voor 28% gewijzigd door Mx. Alba op 06-01-2011 20:53 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.