Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsql
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-07 11:09
Hallo,

Onder andere omdat ik gebruik wil maken van de nieuwe app store wil ik de laatste versie van OSX kopen/downloaden. Echter, in de pricewatch word er onderscheid gemaakt tussen OSX 10.6 en 10.6.3. Wat hierbij opvalt is dat de 10.6.3 duurder is dan de eerder genoemde OSX 10.6. Mijn vraag is dus ook: waarom is dit duurder / wat is het verschil tussen deze twee?

P.S Bonusvraag: weet iemand een shop waar je een downloadbare versie kan kopen? Dus zonder dat je moet wachten tot ie door de brievenbus valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-03 23:10
gewoon 10.6 kopen,, die x.x.3 kun je dan vervolgens gewoon gratis updaten:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsql
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-07 11:09
Zo'n verwachting had ik al, maar zijn die paar euro' extra alleen omdat mensen geen zin hebben om gratis updates te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awoodentree
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Inmiddels is 10.6.6 al uit. Zoals gezegd kan je wanneer je Snow Leopard installeert gewoon updaten mits je een legale licentie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japsuh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:39
Zelfs als je geen licentie hebt kan je hem updaten, er is geen Apple Genuine of zoiets ;) Natuurlijk is dat niet helemaal de bedoeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-08 19:58

Maartenvs

For Sale

10.6.3 is nodig om te installeren op een nieuwe Mini (2009) e.d. Ik had hier Snow Leopard Server liggen (legaal) welke dus onmogelijk wilt installeren op die nieuwe Mini. Pas vanaf versie 10.6.3 wil dit lukken.
Pagina: 1