Youtube filmpjes e.d. stoppen met afspelen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag mannen,

Ik heb problemen met het streamen van video's sinds dat ik geen IE32bit meer gebruik. Momenteel vind ik google chrome wel lekker browsen maar wanneer ik een video stream stopt die met afspelen op een gegeven moment, nu kan ik dan wel weer ergens anders verderop klikken waardoor die weer verder gaat maar nooit op het punt waar die ook is gestopt. Als het goed is heeft google chrome gewoon de goeie versie van adobe flash geintegreerd erin zitten. :S

Ook met firefox lukt het bovenstaande niet, daar zegt die nog gewoon dat ik een plugin mis maar wanneer ik die download geeft die een error dat ik de laatste versie moet downloaden maar ook dat werkt niet.

Met firefox kan ik trouwens uberhaubt geen filmpjes kijken op youtube/dumpert e.d.

Laatste versies van google chrome en Firefox geinstalleerd en ik gebruik xp pro 64bit.

Mocht je nog zo'n dxdiag nodig hebben laat het even weten en dan post ik er even 1.

alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:45
en met internet explorer?

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
http://fpdownload.adobe.c...stall_flash_player_ax.exe
http://fpdownload.adobe.c.../install_flash_player.exe

Beide installeren :)
De ene is voor IE en dus alle IE based programma's
De andere is voor alternatieve browsers, zoals firefox en chrome, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@stftweaker IE is op de 1 of andere manier van mn pc af verdwenen. Ik vind enkel nog een IE zonder addons waar je dus vrij weinig aan hebt. Ook het er op nieuw opzetten lukt op de een of andere manier niet.

@SaiBork Die heb ik al geprobeerd, daar zeggen ze iets in de richting van dat het niet de laatste versie is en dat die daarom niet wil. Enkel heb ik ook al de laatste versie geprobeerd te installeren en het er al af en weer opgezet maar tot nu toe geen resultaat :/

snelle reacties trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-09 21:59

Mavamaarten

Omdat het kan!

Probeer eens een volledige herinstall van Flash ?
En voor firefox heb je aparte flash nodig.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Uw Google Chrome-browser heeft al een ingebouwde Adobe® Flash® Player. Deze Flash Player wordt automatisch bijgewerkt wanneer er een nieuwe versie beschikbaar komt.

Ik zal ook eens even voor firefox kijken

voor firefox geeft die aan dat het niet de laatste versie is die ik installeer, maar hij verwijst door naar dezelfde versie als die ik download dus ook daar schiet ik niet veel mee op.

flash is nu trouwens wel al van de pc af

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:22:
Uw Google Chrome-browser heeft al een ingebouwde Adobe® Flash® Player. Deze Flash Player wordt automatisch bijgewerkt wanneer er een nieuwe versie beschikbaar komt.

Ik zal ook eens even voor firefox kijken

voor firefox geeft die aan dat het niet de laatste versie is die ik installeer, maar hij verwijst door naar dezelfde versie als die ik download dus ook daar schiet ik niet veel mee op.

flash is nu trouwens wel al van de pc af
ookal zegt hij dat het niet de nieuwste is (wat raar is) kan je hem wel gewoon installeren?

[ Voor 190% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, hij stopt automatisch wanneer die zegt dat het niet de nieuwste is en zegt en verwijst me dan door naar de "nieuwere" (zelfde) download -.-'

Heb hem er ondertussen weer op, ik schijn nog ergens IE32bit op mn pc te hebben, op die manier flash weer kunnen installeren enkel kan ik nu alleen via IE filmpjes kijken

Google chrome geeft ondertussen een zwart scherm bij filmpjes dus daar wil die helemaal geen filmpjes meer kijken, zal is even opnieuw chrome installeren misschien dat dat iets helpt.

Nope niet geholpen, weer een zwart scherm |:(

Trouwens net Opera even geprobeerd maar daarmee loop ik tegen het zelfde probleem aan als met firefox :'(

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 18:38 . Reden: updates ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even een bumpje aangezien de laatste reply al weer zon week geleden is
Pagina: 1