Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandah
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:06
Ik heb mijn laptop met Windows Vista Home Premium ingesteld als media center.
Nu wil ik mijn Xbox360 instellen als media center extender, maar ik krijg in Windows Media Center steeds de foutmelding dat er tijdens de verbinding een fout is opgetreden en dat ik het opnieuw moet proberen met een nieuwe installatiecode.

De Xbox is via een kabel aangesloten op de router. De laptop is draadloos verbonden met de router.

Als ik in Windows naar Netwerk ga wordt de Xbox360 wel weergegeven.
Delen van media heb ik toegestaan en ik heb de firewall uitgezet, aangezien ik eerst dacht dat het daar aan lag.

Als ik op de Xbox naar Media Center ga en op dat moment de verbinding configureer op mijn laptop zie ik op de Xbox wel het zwarte scherm met media center contacting. Daarna blijft hij hangen en krijg ik de foutmelding.

Tijdens het instellen van de verbinding in WMC op de laptop is "Extender zoeken" aangevinkt, maar bij instellingen configureren blijft ie hangen en krijg ik ook de foutmelding dat er tijdens de verbinding een fout is opgetreden.

Weet iemand hoe ik dit oplos?
Ik heb ook geprobeerd te zoeken hoe ik een nieuwe installatiecode van mijn Xbox krijg, maar daar is nergens een optie voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Nieuwe installatie code?
Ga naar je system settings en dan computers en doe dan disconnect, ga dan weer naar mediacenter en voila, nieuwe code.

Verder, zitten de xbox en je pc in hetzelfde subnet?

[ Voor 14% gewijzigd door CrankyGamerOG op 06-01-2011 16:47 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik heb exact dezelfde opstelling en kreeg het ook niet aan de praat via WMC. Uiteindelijk heb ik XBMC gedownload, ingesteld dat het naar een Xbox360 moest en nu werkt alles vlekkeloos zonder gepruts aan instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandah
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 13:06
Bedankt voor alle reacties. Vandaag is het met een nieuwe installatiecode toch opeens gelukt.
Ik snap niet waarom het eerst niet ging, want ik heb verder niets veranderd.