[Win7] Cisco nac client install loopt vast*

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie91
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:06
Hallo,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij het volgende probleem: Wanneer ik Cisco NAC client wil installeren krijg ik de volgende meldingen:

Er word al een andere installatie uitgevoerd. U moet deze installatie voltooien als u door wilt gaan. De mogelijkheden zijn dan opnieuw of annuleren. Opnieuw werkt niet dus kies ik voor annuleren.

Vervolgens blijft de volgende melding dan staan:

U hebt niet voldoende bevoegdheden om de hernieuwde aankondiging van dit product te voltooien. De hernieuwde aankondiging moet worden gestart met een lokaalsysteemacount waarmee de MsiAdvertiseScript-API wordt opgeroepen, bijvoorbeeld door middel van softwa.... (verder valt er niets meer te lezen,

Dan kun je alleen op OK drukken. Wanneer ik dit gedaan heb is het schermpje weg en heb ik de NAC client nog steeds niet geinstalleerd.

Iemand een idee hiervoor? Ik heb trouwens administratorrechten.

Windows 7
64 bit systeem

Met vriendelijke groet,
Jeffrey Wolbers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wollie91 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:43:

Er word al een andere installatie uitgevoerd.
Wat is er nu onduidelijk aan die melding? :)

Je installatiepoging is blijven hangen en niet voltooid, of een voorgaande installatie (en dat kan zelfs een InstallShield meukdinges zijn wat in die Cisco setup zit) is stuk.

Fix dat, en je kan weer verder :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie91
Ja, dat snap ik. Maar joost mag weten welke programma dat is. Verder kan ik ieder programma wel gewoon installeren zonder problemen. Het probleem heb ik alleen bij NAC Client van Cisco.

Ik kom er in ieder geval niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Wollie91 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 18:25:
Ja, dat snap ik. Maar joost mag weten welke programma dat is.
Iets wat bij die installatie hoort.

Maar jij kan dat op jouw systeem zien. Wij niet. Logs en dergelijke kunnen je hierbij van dienst zijn.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wollie91 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 18:25:
Ja, dat snap ik. Maar joost mag weten welke programma dat is. Verder kan ik ieder programma wel gewoon installeren zonder problemen. Het probleem heb ik alleen bij NAC Client van Cisco.

Ik kom er in ieder geval niet uit.
Is het een standalone machine of is hij lid van een domein?
als hij lid is van een domein, ben je dan een local admin of domain admin?

vond dit: http://social.msdn.micros...ba-45ac-93fb-0daef946b214

wat qua melding wel enigssinds overeen komt

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie91
Gewoon een standalone (laptop)

In het gebeurtenissenlogboek heb ik het volgende gevonden:

Product: Cisco NAC Agent -- Fout 1945. U hebt niet voldoende bevoegdheden om de hernieuwde aankondiging van dit product te voltooien. De hernieuwde aankondiging moet worden gestart met een lokaal systeemaccount waarmee de MsiAdvertiseScript-API wordt opgeroepen, bijvoorbeeld door middel van softwaredistributie via groepsbeleid.

Die foutmelding staat er. Fout msi installer.

[ Voor 1% gewijzigd door alt-92 op 06-01-2011 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie91
Ik heb dus geen flauw idee. Heb al wat gezocht bij google, maar ik kom er niet uit. Vandaar dat ik hier de vraag post in de hoop dat iemand me verder kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie91
Opgelost. Heb met rechtermuisknop op het bestand geklikt en vervolgens geklikt op compatibiliteitsproblemen oplossen. Vervolgens installeerde het programma.
Pagina: 1