Toon posts:

asus iPanel marcheert niet ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Need some Help here !
Heb een asus iPanel Basic

Heb een asus CUC2 asus mobo
met Dual RRIM 265 MB zitten
heb de bios versie 1022 op PC staan

maar ik kan nergens een optie vinden voor iPanel ofzo, weet zelf niet of er iets te vinden valt !
wat ik wel net heb ontdekt is dat mijn SCSI HD serieus veel voltage van mijn Voeding neemt, en dat ik ip van +12v ==> nu 11,470 heb ! zou dit het probleem kunnen zijn
de USB poortjes in mijn iPanel marcheren ! en ik heb 1 rood ledje dat constant brandt nl het Msg LED ! de knopje of display doen NIETS ! hoe zou dit komen ! is mijn iPanel kapot ?

:'( plz some help

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Op Thursday 15 March 2001 13:44 schreef El-DIabl0 het volgende:
Need some Help here !
Heb een asus iPanel Basic

Heb een asus CUC2 asus mobo
met Dual RRIM 265 MB zitten

<knip>
:'( plz some help
WOW! 2 RIMS in een CUC2! (zal wel CUSL2 zijn :?)
Was hard rammen zeker om dat voor elkaar te krijgen? :P

enniewee, wat het ook is, je hebt een nieuwe PSU nodig met een hoger wattage zo te zien. Kan idd zijn dat USB nie wil omdat ie niet voldoende spanning heeft. Als cerder de knoppn het niet doen, weet je zeker dat de connector goed zit? Moet je dat ding niet ergens "enabelen" of zo in bios of met jumper?

Verwijderd

Op Thursday 15 March 2001 13:44 schreef El-DIabl0 het volgende:
<knip>

maar ik kan nergens een optie vinden voor iPanel ofzo, weet zelf niet of er iets te vinden valt !
wat ik wel net heb ontdekt is dat mijn SCSI HD serieus veel voltage van mijn Voeding neemt, en dat ik ip van +12v ==> nu 11,470 heb ! zou dit het probleem kunnen zijn
de USB poortjes in mijn iPanel marcheren ! en ik heb 1 rood ledje dat constant brandt nl het Msg LED ! de knopje of display doen NIETS ! hoe zou dit komen ! is mijn iPanel kapot ?
1: Trek die SCSI zooi eens los, en plaats een simpel HD-tje. Kijk effe wat-ie dan doet.
2: Nee, je hoeft geen optie aan te zetten voor je i-Panel, zit het kabeltje wel goed ?
3: Die msg led is voor ....

Maarrre.... lees het boekje, daar staat alles in.

4: Koop een 300 watt voeding
5: BIOS Flashen ?
6: Veel geluk.

• TA2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09-2022

TA2

Die msg led is voor ...... :?

DIT STAAT DUS NIET IN HET BOEKJE !!

Waar is i nou voor ????

Bij mij brand i altijd .... volgens mij bij iedereen !?

Had er niet "Power ON" moeten staan ???

Verwijderd

MSG LED heeft status van systeem aan.. FF is opgeboot e ntijdens booten zul je verschillende statussen zien passeren oa. scsi intialisatie en zo. Maar in mijn boekje stonden al die letters en cijfers mooi in tabelleke uitgelegd. Ik denk dus dat die ipanel een probleem heeft met uw pc configuratie en dat aangeeft via die msgled... wat staat er nu op?

:?

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Move HA -> VB

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:54

GaMeOvEr

Is een hork.

Jag is een beetje in de war. :P

Deze kwam van OCM en is gemoved naar V&B. :) (En dan nog een totaal verkeerde omschrijving geven ook, om de verwarring compleet te maken. :+ )

Hij moet echter naar HA toe. ;)

Move V&B -> HA

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1