Hallo ik heb mij een nieuwe pc aan geschaft met volgende specs
moederbord : gigabyte ga-x58 -ud5 rev2.0
cpu : intel i7 -970 lga 1366 6core
memory: kingston value ram 12 gig 1333mhz ddr3 non ecc cl9 dimm
harddisk: 2x wd caviar green 1.5 tb sata3 7200rpm 64 mb
beeldkaart: asus eah4350 silent di 512 md2 lp
voeding : thermaltake tr2 rx w0164 450 watt
kast: gigabyte chassis setto 1020 black
dvd writer: samsung sh-5223c
extra front usbs en sd kaart: eminent em1059
het probleem is dat de pc gewoon uitgaat zonder dat er belasting is .
ik heb de power saving al moeten uitzetten want als hij in sleep gaat krijg ik heb gewoon niet meer aan en moet ik de kabel ff uittrekken.
ook als de pc gewoon zomaar uitgaat krijg ik hem niet meer aan en moet ik 5 minuten de power cable uittrekken.
ik gebeen cpu bechhmark geprobeerd toen viel de pc gewoon uit. en moest ik alweer de kabel uittrekken alvorens ik er iets uitkreeg.
ik draai windows7 64 bit ik heb automaticly restart on failure uitgezet dit helpt ook niet.
het rare aan de zaak is dat hij gewoon simpel weg uitvalt als je met niks bezig bent.
hopelijk kan iemand helpen
moederbord : gigabyte ga-x58 -ud5 rev2.0
cpu : intel i7 -970 lga 1366 6core
memory: kingston value ram 12 gig 1333mhz ddr3 non ecc cl9 dimm
harddisk: 2x wd caviar green 1.5 tb sata3 7200rpm 64 mb
beeldkaart: asus eah4350 silent di 512 md2 lp
voeding : thermaltake tr2 rx w0164 450 watt
kast: gigabyte chassis setto 1020 black
dvd writer: samsung sh-5223c
extra front usbs en sd kaart: eminent em1059
het probleem is dat de pc gewoon uitgaat zonder dat er belasting is .
ik heb de power saving al moeten uitzetten want als hij in sleep gaat krijg ik heb gewoon niet meer aan en moet ik de kabel ff uittrekken.
ook als de pc gewoon zomaar uitgaat krijg ik hem niet meer aan en moet ik 5 minuten de power cable uittrekken.
ik gebeen cpu bechhmark geprobeerd toen viel de pc gewoon uit. en moest ik alweer de kabel uittrekken alvorens ik er iets uitkreeg.
ik draai windows7 64 bit ik heb automaticly restart on failure uitgezet dit helpt ook niet.
het rare aan de zaak is dat hij gewoon simpel weg uitvalt als je met niks bezig bent.
hopelijk kan iemand helpen