Hoi tweakers,
Ik gebruik een volgende query:
Het resultaat geeft een lijst met scores van ladder met id 1, zie:
Nu wil ik eigenlijk een ranking overzicht maken waarbij totale score(score kolom optellen), aantal win(result = 1) en verlies partijen(result = 0) en totaal aantal partijen gespeeld per speler getoond wordt. Naar mijn weten lijkt me dit niet op te lossen te zijn door 1 query en moet dit dus in php. Ik heb alleen geen idee hoe ik eerst per speler de scores kan berekenen om ze vervolgens te tonen. Kan iemand mij opweg helpen?
Ik gebruik een volgende query:
code:
1
2
3
4
| SELECT a. * , b. * FROM jos_cul_gameplayers AS a LEFT JOIN jos_cul_player AS b ON a.player_id = b.id WHERE a.ladder_id =1 |
Het resultaat geeft een lijst met scores van ladder met id 1, zie:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| id player_id games_id ladder_id result score id name mail approved 11 2 2 1 0 9 2 playerb playerb@hotmail.com yes 12 3 2 1 1 20 3 playerc playerc@gmail.com yes 13 1 3 1 1 20 1 playera playera@hotmail.com yes 14 2 3 1 0 14 2 playerb playerb@hotmail.com yes 15 1 4 1 1 20 1 playera playera@hotmail.com yes 16 3 3 1 0 19 3 playerc playerc@gmail.com yes |
Nu wil ik eigenlijk een ranking overzicht maken waarbij totale score(score kolom optellen), aantal win(result = 1) en verlies partijen(result = 0) en totaal aantal partijen gespeeld per speler getoond wordt. Naar mijn weten lijkt me dit niet op te lossen te zijn door 1 query en moet dit dus in php. Ik heb alleen geen idee hoe ik eerst per speler de scores kan berekenen om ze vervolgens te tonen. Kan iemand mij opweg helpen?
Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.