Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mobiel internet in Oostenrijk

Pagina: 1
Acties:
  • 390 views

• Krysa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:44
Ik ga binnenkort maar voor 1 week naar Oostenrijk. Het probleem is dat ik op internet moet kunnen blijven, maar dit niet via de lokale hotspots wil doen voor 10 euro per half uur oid.
Ik dacht zelf aan het volgende:
Mijn Sony Ericsson Xperia X10 Mini aan de laptop koppelen en vervolgens een lokaal simkaartje kopen.
De vraag is nu: waar koop je zo'n kaartje?
Je kunt natuurlijk via t-mobile.at oid wel bestellen, maar die willen allemaal gegevens hebben.
Is er een algemene provider/leverancier voor dit?
Ik vind het ook geen probleem om éénmalig bijvoorbeeld een HUAWEI E1750 aan te schaffen.

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
leon3223 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:49:
Ik ga binnenkort maar voor 1 week naar Oostenrijk. Het probleem is dat ik op internet moet kunnen blijven, maar dit niet via de lokale hotspots wil doen voor 10 euro per half uur oid.
Ik dacht zelf aan het volgende:
Mijn Sony Ericsson Xperia X10 Mini aan de laptop koppelen en vervolgens een lokaal simkaartje kopen.
De vraag is nu: waar koop je zo'n kaartje?
Je kunt natuurlijk via t-mobile.at oid wel bestellen, maar die willen allemaal gegevens hebben.
Is er een algemene provider/leverancier voor dit?
Ik vind het ook geen probleem om éénmalig bijvoorbeeld een HUAWEI E1750 aan te schaffen.
Als je gaat skieen, veel Intersports hebben gratis Wifi :) (zelfs op 3KM hoogte :))

• Netraam
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 15:05
Als je een umts-modem hebt kun je bij elk postkantoor een prepaid kaartje halen van B.Free.

Kost geloof ik iets van 20 euro en dan heb je meteen 1,5 gb aan dataverkeer dat 1 jaar geldig is.
Ik gebruik het nu al twee jaar en het gaat altijd prima.

• Krysa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:44
Netraam schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:25:
Als je een umts-modem hebt kun je bij elk postkantoor een prepaid kaartje halen van B.Free.

Kost geloof ik iets van 20 euro en dan heb je meteen 1,5 gb aan dataverkeer dat 1 jaar geldig is.
Ik gebruik het nu al twee jaar en het gaat altijd prima.
Gevonden: http://www.a1.net/privat/bfreebreitbandinfo

Ik heb een Xperia X10 die als modem kan dienen.
Zou dit voldoende zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door Krysa op 06-01-2011 16:53 ]

Verwijderd

Vanuit school ga ik voor 5werkdagen naar Wenen voor een internationale cursus, nou wil ik ook gebruik maken van internet op mobiel en laptop.

Wat is hiervoor het gemakkelijkst en goedkoopst om te gebruiken ?

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11 08:03

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:57:
Vanuit school ga ik voor 5werkdagen naar Wenen voor een internationale cursus, nou wil ik ook gebruik maken van internet op mobiel en laptop.

Wat is hiervoor het gemakkelijkst en goedkoopst om te gebruiken ?
Anders lees je even twee posts boven je? :S

Nederlands is makkelijker als je denkt

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:32
Dit soort vragen gaan eigenlijk meer over mobiel internet (je maakt gebruik van een mobiel datanetwerk van een telecomprovider en niet van een vaste verbinding via ADSL, kabel of glas), en horen daarom in Telecommunicatie. Er is zelfs een centraal topic over dit onderwerp:

[Ervaringen] Mobiel internet in het buitenland

Om je andere vraag te beantwoorden: Een Xperia X10 kan prima als modem gebruikt worden. Voor Broam geldt dat dit ook prima kan met een Desire HD

[ Voor 6% gewijzigd door RadioAir op 07-01-2011 10:48 ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

^^ Wat hij zegt dus.. Verder is dit met een beetje zoekwerk toch wel te achterhalen :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.