Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem met ms-tech IR-afstandsbediening

Pagina: 1
Acties:

• alikebap
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik heb een nieuwe HTPC met een ms-tech mc210 behuizing. Nu krijg ik de afstandsbediening niet werkend met windows media center 7.

In de device manager van windows 7 zie ik infrared staan, die is aangesloten via een interne usb kabel.
De afstandbediening zelf werkt ook want de IR-led gaat aan als ik op een knop druk.

Verder werkt het ook niet in XBMC of een andere windows installatie. Heeft iemand een oplossing?

Verwijderd

Wat heb jezelf al geprobeerd? Ik kan me zo voorstellen dat je drivers moet installeren.

Je kunt ook altijd een mailtje versturen naar de fabrikant. support@ms-tech.de

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 18:12 ]

• alikebap
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-08-2024
Blijkbaar zit er op mijn moederbord zelf ook een infrarood poort, die zie ik staan in de device manager.

Ik heb de kabel van de IR ontvanger nu aangesloten op een andere interne USB poort en dan geeft hij een unknown device weer in de device manager.

Windows geeft dan ook deze melding: device is malfunctioning (code 43). Nu weet ik echt niet meer wat te doen, ik denk dat het gewoon een hardware fout is...

[ Voor 75% gewijzigd door alikebap op 06-01-2011 21:31 ]