Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390627

Topicstarter
Kenners...

Ik ben sinds december 2010 in het bezit van een ACR-PV73100P.
Deze werkt prima totdat ik de originele dongel van A.C.RYAN aansloot.
Ik heb wel verbinding met het netwerk, waarop 2 computers zijn aangesloten.
een van de computers draait op windows 7 Ultimate, de ander op XP-PRO.
Van de XP-PRO computer kan ik alles streamen, doch op de Windows-7 krijg ik geen toegang.
Er wordt gevraagd om een netgebruikers-id, bij mij is onbekend waar ik dit kan vinden.
Wie helpt. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390627

Topicstarter
Van Kenners het volgende bericht ontvangen op mijn vraag.

Installeer de laatste firmwareversie op de speler, 4824. : http://www.acryan.com/downloads/PV73100 ... ropean.zip

Gebruik hiervoor een usb2.0 stick geformatteerd in FAT32 op de langzame manier, dus niet via quickformat.

* 1. Download nieuwe firmware.
* 2. Uitpakken van het ZIP bestand op het bureaublad.
* 3. Kopieer de "Install.img" file op een USB stick.
* 4. Trek de stroom kabel uit de PlayOn.
* 5. Doe de USB stick in de PlayOn.
* 6. Stroom kabel weer erin steken.
* 7. Aan/uit knopje ingedrukt houden totdat het installatieproces op het tv scherm te zien is. Dan loslaten. (Dit duurt ongeveer 25 seconden)
* 8. Na installatie, gaat de PlayOn automatisch herstarten.

Ik heb wel verbinding vanaf mijn mediaplayer, de WORKGROUP zie ik wel en de computer in de WORKGROUP zie ik ook, maar bij het inloggen krijg ik constant LOGON FAILT.
Het stopt bij het inloggen, terwijl ik wel verbinding heb.
Ik heb het bovenstaande advies geprobeerd, maar geen andere reactie als voorheen gezien.
Ik heb wel verbinding met Picassa, Flickr, etc.
Wie helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breins
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06-2012
ik denk dat bij de keuze van een Realtek apparaatjes Dat je nooit een ac rayan moet kopen
het is een zeer slechte keuzen als jou player niet de chip heeft van + achter net nummer van je box Kan je hem nu al weg gooien
omdat de nieuwe firmware nooit goed zal werken, kortom deze fabrikant geeft ondersteuning voor een jaar en breng dat iets nieuws op de mark weer met een verbeterde versie van de Realtek en dan sta je in de kou

u ben gewaarschuwd :( :( :(