Soldier of fortune 2 schoon installeren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Topicstarter
Tweakers ik zit met een probleem.
Ik heb nu een weekje ofzo soldier of fortune draaien en hier kon ik gewoon servers vinden en daarin spelen. Nu heb ik echter gister geprobeerd om een server te draaien met een mod (RPMPro) en dit wou niet.
Hij kwam bij local te staan met UDP ervoor dus ik in de router wat poorten losgezet en daarna werkte het nog niet. Dus ik heb de moed opgegeven en die poortinstellingen weer teruggezet maar nu kan ik geen servers meer vinden.

In eerste instantie dacht ik dus aan mijn router dus die heb ik gereset en alles maar het werkt nog niet.

Toen dacht ik van nou dan verwijder ik soldier of fortune en installeer ik die opnieuw.
Maar de uninstaller gaf een fout waardoor ik hem handmatig verwijderen moest.

Toen had ik als enige optie om hem te herinstalleren ipv te installeren omdat er blijkbaar nog wat opstond. Doordat hij geherinstalleerd is neemt hij mijn oude instellingen van iets over waardoor het volgens mij nog niet werkt.

Ik heb in mijn register alles verwijdert van raven, activision, soldier of fortune enzovoorts en nog wil dat spel alleen maar herinstalleren in plaats van installeren.

Firewall staat goed ingesteld.

Edit: Blijkbaar haalt hij dus ergens sof2mp_default.cfg vandaan en daar zouden die instellingen wel niet goed staan maar ik kan dat hele cfgtje niet vinden.

Edit2: Die default cfg heb ik gevonden Daar staan alleen keybindings in. Mischien sof2mp.cfg zelf. Maar waar die dan staat weet ik niet.

Weet iemand hoe ik die servers tevoorschijn kan toveren of hoe ik dat spel "schoon" kan installeren?

[ Voor 9% gewijzigd door Daywalk3r op 06-01-2011 16:35 ]

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Topicstarter
PROBLEEM OPGELOST.

Masterserver ofzo ligt eruit. Dus niemand kan ze vinden.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?