Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[newssubmit] zoeken naar reeds gesubmit nieuws

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik ben iemand die vrij regelmatig nieuws submit naar tweakers, maar het komt vaak voor dat iemand anders reeds al gesubmit heeft. Die url-check is al een goeie oplossing, maar als je je nieuws van een andere site haalt wordt het alsnog gesubmit. Kunnen jullie anders niet een systeem inbouwen waarbij de titel van de betreffende pagina opgevraagd wordt en dan vergeleken wordt met het nieuws dat reeds gesubmit is? Indien je dan overeenkomstige elementen vindt kun je melden aan de submitter dat het bericht reeds in de submitqueue staat. Eventueel kun je aan de submitter vragen of het echt om hetzelfde onderwerp gaat.

Zo vermijd je dat jullie verschillende berichten binnenkrijgen over hetzelfde nieuwsfeit, en degene die het dan ingestuurd heeft krijgt zo betere feedback over wat er gebeurt met zijn submit.

Ook kun je op die manier vermijden dat nieuws die reeds op de frontpage verschenen is, nogmaals gesubmit wordt.

Tijdmachine | Nieuws trends

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik geloof niet dat de redactie het heel erg vindt dat nieuws op verschillende plekken gepost wordt voordat ze het oppakken. Het probleem met het vergelijken van titels is dat die ook nog wel eens willen veranderen tijdens het bericht. Ik denk dat er geen foutvrije manier is om zoiets te doen, en zoals ik al zeg, ik geloof niet dat de redactie heel erg veel last heeft van nieuws uit meerdere bronnen halen. Niet elke website plaatst tenslotte 1 op 1 hetzelfde bericht, dus verschillende bronnen kan vaak zelfs nog nuttiger zijn ook :)

[/warrig verhaal]
Anyways, bedankt voor het meedenken, maar dit lijkt mij niet nodig, won't fix :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.