Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulvandeven
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2021
Sinds kort heeft mijn Blackberry moeite om smsberichten te openen. Meestal betreft het een smsbericht welke ik al heb gelezen, en later wil beantwoorden. Als ik dan op het laatst ontvangen smsje van die bepaalde persoon druk, gebeurd er niets, terwijl andere berichten/personen wel gewoon openen.
Als ik via Menu-SMS opstellen-en dan die betreffende persoon kies, gebeurd er ook niets. Als ik het na een aantal minuten nog eens probeer, opent het bericht zich vaak wel gewoon, maar het blijft zeer irritant!
Halverwege 2010 werd er op dit forum ook al over deze bug gesproken, zonder oplossing. Hopelijk zijn er inmiddels meer info of oplossingen bekend voor dit probleem.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-05 11:18
Batterypull al geprobeerd ?

Verder is wat meer info wel handig.
Zoals je OS versie en provider.
Misschien heb je iets geinstalleerd (app of thema) waarna de problemen zijn begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:08

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Op het werk heb ik tientallen van deze toestellen uitgerold, en niet één met een probleem als dit (althans; niet gemeld, de laatste maanden). Mijn directe collega's en ik hebben dit probleem ook niet. Ik denk dus niet dat er sprake is van een bug, maar - zoals FRanatic ook zegt - wellicht een combinatie met iets anders op het toestel dat ingesteld/geïnstalleerd is.

Edit: wellicht zou je ook nog een software-update kunnen doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Bastiaan op 06-01-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulvandeven
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-12-2021
Wat houdt batterypull in? Mooie term voor je batterij eruit pleuren en opnieuw aanzetten? Meestal opent ie 'm dan na opnieuw opstarten wel meteen, maar hoop dat er een subtiele oplossing is.

Info:
Blackberry 9700
v5.0.0.743 (platform voor 5.1.0.165)
cryptografie-kernel, versie 3.8.5.85
Versie van merk: 1.0.150.494C
Provider is KPN
Geïnstalleerde Apps: Facebook, Hyves, Twitter, Buienrader en WhatsApp

Kon laatst geen softwareupdate doen, dus neem aan dat ie up-to-date is.
Zie BlackBerry Bold 9700 - Deel 1 voor een eerdere post van iemand met hetzelfde probleem; genaamd jrcarabain Geplaatst op woensdag 26 mei 2010 00:17

Hopelijk is er iemand bekend met dit probleem welke blijkbaar toch vaker voorkomt, en heeft hier een passende oplossing voor.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRanatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-05 11:18
Update doen.
Je kan een leaked versie pakken. Kun je zonder problemen mee updaten.

Dan heb je zelfs de keuze uit de laatste versie van OS5 of OS6.