Is het mogelijk om een aantal extra filters bij (met name) media players te hanteren?
Ik denk dan aan:
Torrent-client
Usenet client
NAS functie
Samba te gebruiken
Functie voor online radio
Idem mar dan voor TV
Daarnaast heb ik gemerkt dat de diverse selectiecriteria alleen maar "en" zijn, neem de aansluitingen als voorbeeld. Hierbij heb ik bv. de vinkjes gezet bij HDMI, DVI en DSUB. Ik weet dat het onzin is en verwacht geen enkele result. Hij geeft echter 30 resultaten (ik had al andere filters aanstaan), omdat elk mediaplayer HDMI heeft.
Ik heb hetzelfde gemerkt bij printers, ik heb gezocht op EN copy EN scan EN duplex, mar alle resultaten worden weergegeven.
Alvast bedankt voor een reactie.
Ik denk dan aan:
Torrent-client
Usenet client
NAS functie
Samba te gebruiken
Functie voor online radio
Idem mar dan voor TV
Daarnaast heb ik gemerkt dat de diverse selectiecriteria alleen maar "en" zijn, neem de aansluitingen als voorbeeld. Hierbij heb ik bv. de vinkjes gezet bij HDMI, DVI en DSUB. Ik weet dat het onzin is en verwacht geen enkele result. Hij geeft echter 30 resultaten (ik had al andere filters aanstaan), omdat elk mediaplayer HDMI heeft.
Ik heb hetzelfde gemerkt bij printers, ik heb gezocht op EN copy EN scan EN duplex, mar alle resultaten worden weergegeven.
Alvast bedankt voor een reactie.
"Assumption is the mother of all f#ckups" Travis Dane (Under Siege 2: Dark Territory)