Toon posts:

Macbook pro aanschaffen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik zit er over te twijfelen of ik mijn macbook pro nu ga aanschaffen of dat ik nog een paar maanden op de upgrade wacht. Ik heb hem niet in hoge nood nodig maar aangezien de laatste uit het voorjaar van 2010 komt wil ik wel weten of het het wachten waard is voor de upgrade die over een paar maandjes uit komt. Ik weet niet of daar grote veranderingen in voorkomen. Ik zou graag wat advies willen hebben.

Alvast bedankt!
Mvg Max

Verwijderd

Welkom op tweakers.

Dit onderwerp is echt al zo vaak langs gekomen, gebruik de zoek functie maar eens.
En of er grote veranderingen gaan komen dat weet niemand van tevoren, dat weten we pas als hij is aangekondigd door apple.

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

MoietyMe

zij/haar

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-01 11:36

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik wacht in ieder geval nog op de Sandy Bridge processors, deze zijn nu net geintroduceerd door Intel dus zullen ze binnenkort hun weg wel vinden naar de Macbook Pro. Zelf verwacht ik dat het voor de zomer nog wel gaat gebeuren, maar het is natuurlijk een beetje koffiedik kijken.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-01 16:23

Pat-Juh

Patrick

Het is simpel: niemand weet precies wanneer deze uitkomt, kan deze maand nog zijn maar het kan ook pas eind mei zijn...

Als je de MBP nu nodig hebt of nu wilt/moet hebben moet je deze nu halen. Ben je bereid nog even op je oude laptop/computer te werken tot de update en persé het nieuwste wilt hebben? Wacht dan eventjes.

De upgrade zal vrijwel zeker een "speedbump" zijn met de nieuwe Sandy Bridge CPU's en wellicht een GPU upgrade. Of er iets anders gaat veranderen (het ontbreken van een DVD drive bv) is niet zeker... een upgrade is wel zeker maar wanneer :)

• Josh64
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-01-2024

Josh64

iOS aangedreven

Zullen er ook prijsstijgingen komen bij deze nieuwe update? Speculaties natuurlijk.

Verwijderd

Volgens mij is Apple niet zo van de prijsstijgingen bij nieuwe versies. Als je voor een 13" wilt gaan zou ik even wachten (als dat kan). De Core 2 Duo is toch een beetje een verouderd. Verder zie ik dat de nieuwe MPA 13" een hogere resolute heeft dan de 13" MBP. Ik verwacht dus dat dit nieuwe scherm ook zijn weg naar de MBP zal vinden. Al met al vind ik dit wel de moeite van het wachten waard.

Ik heb mijn 13" gekocht toen deze versie net uit was (zomer vorig jaar oid), maar als de resolutie omhoog gaat en er een nieuwe generatie CPU inkomt (met hardware matige AES ondersteuning) dan zit ik er sterk aan te denken om mijn huidige MBP te verkopen en een nieuwe te halen.

Verwijderd

Topicstarter
Jaa ik wist ook wel dat er al meerder topics waren over dit maar ik vraag het juist nu omdat de tijd toch verder gaat en er misschien weer nieuwe dingen bekend zijn gekomen.... Evengoed bedankt (a)

• Josh64
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-01-2024

Josh64

iOS aangedreven

Ben zelf van plan om in september een MBP 15" te kopen. Dan is het handig om te weten als nieuwe updates onderweg zijn :P

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoel ik dus... En als mensen dat weten is het altijd handig heah :)

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:34
Is het trouwens ook niet zo dat de mediamarkt vaak "btw weg ermee" dagen heeft eind januari? In dat geval zou ik in ieder geval nog even wachten.....

MTB Trail Traffic

Verwijderd

Topicstarter
Dat is dan misschien ook wel het beste, ik hoop wel dat die upgrade er snel aankomt :)

• oldsql
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-07-2025
-LA- schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:07:
Is het trouwens ook niet zo dat de mediamarkt vaak "btw weg ermee" dagen heeft eind januari? In dat geval zou ik in ieder geval nog even wachten.....
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 17:43:
Dat is dan misschien ook wel het beste, ik hoop wel dat die upgrade er snel aankomt :)
Als je toevallig een student bent kun je ook nog studentenkorting krijgen, hangt een beetje van het jaar af maar dat kan flink schelen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Er word ook gezegd op die site van kopers adviezen om m niet te kopen omdat er wss in begin februari een update aan komt.
Pagina: 1