Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

mms stream converteren naar jpg

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een website met daarop een stream van een webcam ge-embed. De stream begint met mms:// enz.
Nadeel is dat deze alleen te bekijken is met windows mediaplayer, waardoor deze niet te bekijken is via mobiele telefoons.

Wat ik nu graag wil is een aparte mobiele site maken waarop een jpg rip van de stream komt te staan. Hij hoeft niet continu te verversen. Gewoon elke keer als de pagina geopend wordt moet er een nieuw jpg plaatje komen te staan.

Bestaat er een php schript oid wat dit voor mij doet?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gewoon sniffen wat de user agent van je gebruiker is en op basis daarvan redirecten naar een andere pagina?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
NMe schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:55:
Gewoon sniffen wat de user agent van je gebruiker is en op basis daarvan redirecten naar een andere pagina?
Ik denk dat de vraag is hoe TS een jpg van een stream kan maken ;)
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:51:

Bestaat er een php schript oid wat dit voor mij doet?
Vast, maar hoe is dit geen scriptrequest/Waar vind ik...?? ;)
Sorry, Googlen mag je zelf doen. Mocht je al dingen geprobeerd hebben etc. en je hebt een implementatieprobleem dan ben je van harte welkom om een nieuw topic te openen. Gelieve dan wel gebruik te maken van onze Quickstart daarbij. Kijk dan ook meteen even in Waar hoort mijn topic? want je topic hoort niet in WEB ;)

[ Voor 66% gewijzigd door RobIII op 06-01-2011 13:24 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.