Ik heb een probleem met het installeren van een nieuwe Samsung PC Share Manager V4.2. Als ik probeer te installeren krijg ik eerst een melding of ik de geselecteerde toepassing met al zijn functies volledig wil verwijderen, bij "nee" stopt de installatie en na op "ja" te hebben geklikt:
Fout: -1610 De configuratiegegevens voor dit product zijn beschadigd. Neem contact op met het ondersteunend personeel.
Wat vooraf is gegaan:
Eerst geprobeert versie 2.3 op verschillende manieren te verwijderen, zonder succes. Toen maar de map van de Share Manager volledig handmatig verwijderd en (als het goed is) alles uit het register verwijderd. (Was achteraf misschien niet zo handig
)
Wat er is geprobeert:
Versie 2.3 geprobeerd te herstellen, zonder succes.
Uren op google gezocht naar oplossingen, zonder succes.
Win 7 64 bit Ult Pro
Niemand enig idee?¿
Fout: -1610 De configuratiegegevens voor dit product zijn beschadigd. Neem contact op met het ondersteunend personeel.
Wat vooraf is gegaan:
Eerst geprobeert versie 2.3 op verschillende manieren te verwijderen, zonder succes. Toen maar de map van de Share Manager volledig handmatig verwijderd en (als het goed is) alles uit het register verwijderd. (Was achteraf misschien niet zo handig
Wat er is geprobeert:
Versie 2.3 geprobeerd te herstellen, zonder succes.
Uren op google gezocht naar oplossingen, zonder succes.
Win 7 64 bit Ult Pro
Niemand enig idee?¿
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 13:18 . Reden: Geen reacties ]