Verwijderd

Topicstarter
Hallo medeTweakers,

Ik ben opzoek naar een beamer voor een vriend van mij. Maar nou ben ik niet thuis in beamers (wel in pc hardware). Omdat ik leef onder het motto: gemak dient de mens, dacht ik laat ik eens een forum starten hierover. Ik wil gewoon weten welke beamer het beste is voor zijn geld en wat belangrijk is. Info die volgens mij relevant is:

- beamer komt op een slaapkamer te staan
- de beamer gaat op ongeveer 2 tot 3 meter van de muur staan
- Full HD zou leuk zijn hoeft niet
- kwaliteit moet dusdanig zijn dat films erop kijken gewoon normaal is
- HD ready is WEL vereist
- budget is 400/450 euro, mocht er nou een 10x betere beamer voor 500 te koop zijn wil hij daar ook over denken

Ik hoop dat enig medeTweaker mij kan helpen hiermee. Alvast bedankt, en de beste wensen nog voor 2011.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:38
pricewatch: Acer eMachines V700 komt bij mij uit de Pricewatch rollen als ik jouw eisen invoer.

Maar dit had je natuurlijk ook makkelijk zelf kunnen vinden he

Gewoon naar http://tweakers.net/price...beamers-en-projectie.html gaan en dan aan de rechterkant je eisen invullen.

[ Voor 36% gewijzigd door ThinkPad op 05-01-2011 23:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
ThinkPadd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 23:20:
pricewatch: Acer eMachines V700 komt bij mij uit de Pricewatch rollen als ik jouw eisen invoer.

Maar dit had je natuurlijk ook makkelijk zelf kunnen vinden he

Gewoon naar http://tweakers.net/price...beamers-en-projectie.html gaan en dan aan de rechterkant je eisen invullen.
Tot zover was ik ook wel gekomen. Maar waarom die? (begin voorbeeld)Ik bedoel als ik met cpu's voor 100 euro een i7 980 kan kopen ga ik er geen i5 voor kopen(einde voorbeeld).

• SpongeRob
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

SpongeRob

Nachtmerries zijn ook dromen..

Voor dat budget kun je beter een tweedehands Epson kopen, die instappertjes zijn vaak niet geweldig.
Overigens zou ik zelf geen hd-ready beamer kopen om films op te kijken, dan krijg ik weer zo'n net niet gevoel.
Het mooiste is natuurlijk een 1080p projector, maar die liggen momenteel nog boven het budget.

"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:39

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

BartezZz,

Het is niet de bedoeling dat je zogenaamde 'Wat moet ik kopen' topics opent op GoT.

Lees er Het algemeen beleid nog even op na, voor de zekerheid :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.