Toon posts:

iPhone gewist, geen backup

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vriendin, een lieve schat maar a-technisch als wat, wou wat liedjes op mijn iPhone zetten. Prima dacht ik, dus ik geef haar de iPhone. Ondertussen ga ik even douchen (had net gesport) en als ik terugkomt zie ik haar hevig met de computer stoeien. Wat blijkt, ze heeft per ongeluk de iPhone alles laten wissen. Geen flauw idee hoe ze dit gedaan heeft en ze weet alleen te zeggen dat ze wat knopjes in had gedrukt. En nu zit ik dus met een lege iPhone en bovendien heb ik van de afgelopen 2 maanden geen backup gemaakt (jaja, stom stom stom, een fout die je nooit meer zal maken).

Nu is mijn vraag het volgende: weet iemand hoe ik de data van mijn iPhone weer terug kan halen. Het hoeft niet perse weer op de iPhone te staan, als ik de data (sms, contacten) maar weer kan lezen. Voor de PC heb ik een programma als GetDataBack. Is er ook zoiets voor de iPhone? Zo ja, welke programma is dat dan, zo nee, weet iemand een andere manier om mijn gewiste iPhone uit te lezen? Het betreft een iPhone 4 met firmware 4.2.1 en de telefoon is 2 maanden oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:47
Nee dat gaat je niet lukken. Je mag helemaal van voor af aan beginnen.

Weet je in ieder geval wat je de volgende keer doet als je hem weer goed hebt ingesteld.
Volgens mij kun je je iphone automatisch laten back-uppen als je hem aansluit op je pc. Misschien verstandig.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgjsebregts
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-05-2024
Ja dat is er zeker :-). Al de originele manier geprobeerd via ITunes?

Voorwaarde is wel dat er nog een backup van voor je laatste update op je telefoon/ computer staat. Die staat standaard in de map C:\Documents and Settings\USERNAME\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup.

Mocht dat niet lukken dan kun je hier onderstaande software downloaden: IPhone Backup Extractor.

Afbeeldingslocatie: http://www.reincubate.com/res/i/labs/iphonebe/3_wizard.png

[ Voor 32% gewijzigd door jgjsebregts op 06-01-2011 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pipo01
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 07:53
Volgens mij heeft hij helemaal geen backup gemaakt, zodat iTunes weinig zin heeft.

Wat ik wel een tijdje geleden gelezen had was dat het iemand gelukt was om een iPhone uit te lezen, ook al was deze gewist. Het idee is een beetje zoals bij een HDD waarvan iets is verwijderd, maar je wel data nog terug kan halen mits het niet is overschreven.

(even zoeken)
misschien iets zoals dit: http://recoverdeletedtext...tag/jonathan-a-zdziarski/