Nieuwe home cinema set

Pagina: 1
Acties:

• DeJaapS
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-01 15:42
Hoi allemaal,

Nog een newb die om advies vraagt.
Ik heb net een nieuwe TV gekocht. LG infinia LE8500 en ik zoek daar nu ook een mooie set speakers bij. 5.1 waarschijnlijk aangezien ik door de inrichting van mijn kamer alleen voor en achter speakers neer kan zetten.

En nu is tuurlijk de vraag, wat past er goed bij mijn TV, HD ontvanger en ook nog een keer mijn PC. Alles is op elkaar aangesloten en ik wil dus ook gaan gamen op mijn TV.

Wat voor setup zou hier het handigst voor zijn?

Ik heb tuurlijk rond gegoogled maar ik ben op dit gebied echt een vis uit het water.

[ Voor 8% gewijzigd door DeJaapS op 05-01-2011 22:33 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

AUD beleid al gelezen? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:30

JB

Cédric roelt!

DeJaapS schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 22:32:

Ik heb tuurlijk rond gegoogled maar ik ben op dit gebied echt een vis uit het water.
Op Google gebied :?

Mijn boefje is liev!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:42

sjaool

Every life should have 9 cats

Gooi ik er even een quotje tegenaan mocht TS niet op het linkje hebben geklikt. ;)
quote: AUD beleid
"Wat moet ik kopen topics" krijgen meer overlevingskans door de volgende stappen: Aangeven wat je te besteden hebt, wat je zoekt, wat je voorkeuren zijn, wat je zelf al ondernomen hebt, welke types je al gevonden hebt (shortlist, plaatjes, links naar fabrikant/review sites, prijzen), wat de sterke en zwakke punten zijn van de bepaalde types zijn en waarom je nog twijfelt.

"When you grow up your heart dies"