Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Mijn Nokia N79 loopt enkele seconden nadat ik hem opstart vast. Althans, het toetsenbord schakelt dan uit. Omdat ik vermoed dat het een softwarematige probleem is wel ik alles opnieuw installeren. Echter als ik contact met de computer wil maken moet ik dat op mn telefoon accepteren en dat lukt niet.

Iemand een idee hoe ik mn telefoon kan resetten of met de computer verbinden zonder dat ik het vanaf de telefoon accepteer?

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:55
KappuhH schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 22:27:
Mijn Nokia N79 loopt enkele seconden nadat ik hem opstart vast. Althans, het toetsenbord schakelt dan uit. Omdat ik vermoed dat het een softwarematige probleem is wel ik alles opnieuw installeren. Echter als ik contact met de computer wil maken moet ik dat op mn telefoon accepteren en dat lukt niet.

Iemand een idee hoe ik mn telefoon kan resetten of met de computer verbinden zonder dat ik het vanaf de telefoon accepteer?
Je kan een harde reset doen, wellicht dat dat helpt.
• + [3] + [green button]

Maar dan ben je wel meteen al je contacten (van de telefoo niet je sim), berichten etc kwijt.

• KappuhH
  • Niet online
Omdat de toetsen het niet doen werkt een hard reset helaas ook niet.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:55
KappuhH schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 22:50:
Omdat de toetsen het niet doen werkt een hard reset helaas ook niet.
Mja dan zou ik lekker langs een service punt van nokia gaan.
Ik neem aan dat je de hard reset hebt geprobeerd tijdens het opstarten? Als het goed is zijn een paar seconden tijdens het booten genoeg.

• KappuhH
  • Niet online
Na heel vaak proberen lukte een reset. Toen kreeg ik een schermpje waar ik land moest invoeren maar nog steeds werkte hij niet. Blijkbaar toch een hardware probleem. Telefoon open gehaald. Toetsenbordje los gemaakt, schoongeblazen en alles teruggeplaatst en hij werkte weer....

• KappuhH
  • Niet online
Hmm dat was van korte duur. Gisteravond laat hield hij er al weer mee op. Misschien moet ik hem maar gewoon als verloren beschouwen...
Pagina: 1