Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:31
Goedenavond,

Ik heb een vraag m.b.t. de routerfunctie op de HTC HD2.
Ik heb die functie werkend zodat mijn laptop hierop kan inloggen en dat gaat allemaal prima.

Ik heb tevens een DSi XL en een 7'' Android tablet maar deze beide apparaten kunnen de HD2 niet vinden.

Alle 3 de apparaten werken wel op mijn (en andere) routers maar de laptop is de enige die via de HD2 een werkende internetverbinding kan krijgen.

Is hier een logische verklaring voor?
Is dit een protocollenkwestie o.i.d.?

Ik heb tot op heden nog geen nuttige informatie hiervoor kunnen vinden en had derhalve mijn vraag in het HTC HD2 topic geplaatst(2x). Of er is overheen gelezen of men heeft geen antwoord voor me vandaar dat ik er een apart topic voor heb geopend.

Ik hoop dat iemand me wat wijzer kan maken zodat we binnenkort de apparaten mee op vakantie kunnen nemen.

TIA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20:29
Ik weet dat de DSi alleen maar met de WEP incryptie overweg kan, maar ik kan je niet vertellen of dit aangepast is in de XL versie.

Probeer je de apparaten te verbinden terwijl ook de laptop verbonden is via de routerfunctie? Misschien kan de HD maar met 1 apparaat tegelijk een verbinding te onderhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
Nee, ik probeer 1 apparaat tegelijk.

De HD2 heeft ook WEP-incryptie dus dat zou niet mogen bijten, maar buiten dat wordt de telefoon gewoonweg niet gevonden bij het zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
Voor diegene met dezelfde problemen, windows mobile is de boosdoener.
Na installatie van android werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InjecTioN
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:21

InjecTioN

¯\_(ツ)_/¯

ScooBY_DoO schreef op zondag 16 januari 2011 @ 14:35:
Voor diegene met dezelfde problemen, windows mobile is de boosdoener.
Na installatie van android werkt het wel.
[flame]haha! ik kon het bijna op mijn vingers na tellen :D[/flame]
Android is met vrijwel alles zo ongeveer veelzijdiger. Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met het 3g-hotspot programma op mijn desire met froyo2.2. gewoon echt ideaal!

Het programma dat ik voorheen gebruikte op mijn Touch Pro II was WMWiFiRouter Dit werkte idd ook voor mijn DS toen nog niet, maar uiteindelijk werkte het wel na een update... weet niet hoe het er nu voor staat, omdat ik WM gewoon niet meer gebruik :)

succes!

1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI

Pagina: 1