10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput
Dat kan, hoeft je telefoon ook niet voor geroot te zijn. Ik gebruik Launcherpro Plus en daar zit het in, via het long press menu een applicatie op je homescreen toevoegen en je kunt ook je icoontje aanpassen. Als je icoontjes met andere dimensies in gedachten heb kun je Desktop VisualizeR gebruiken.Robinski schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:31:
Kun je met een (non rooted/aangepaste) HTC Desire de inconen van je applicaties op je homescreen aanpassen?
Is er eventueel een widget waarmee anders zoiets te realiseren is?
Heb namelijk een vrij strakke zwart/wit homescreen in gedachten, alleen de icoontjes van de apps moeten nog aangepast.
Verwijderd
Bij deze, heb je een link naar je wallpaper?Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:45:
Bezig met een rood/zwart leer theme
[afbeelding]
Toestel: Desire HD
Lockscreen: Fivepoints
Icon: Almost dark green MOD
Font: Yanone Kaffeesatz(missed-it) / Zegoe light (default)
Wallpaper: homemade (link op aanvraag)
Lockscreen:

Widgetlocker
Bovenin: MissedIt!
Klok + batterij status: Minimalistic Text
Sliders: Unlock, Camera, Tweetdeck (had geen zin om heer een icon voor te maken, dus twitter icon), Whatsapp
Homescreen:

Launcher: Go Launcher Ex met standaard theme
Wallpaper: Lite'ning Rom wallpaper
Weer: Beatuful widgets met Dharma skin
Icons: Metrostation by yankoa (blue, whatsapp icon voor lockscreen zelf geknutseld)
Kalender: Pure calendar widget met transparante skin
De twee andere homescreens bevatten wat applicaties (links) en spelletjes (rechts) Verder niets bijzonders

Kom je dan ook met de uitleg welke widgets je gebruikt?reinhold schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:28:
Ik ben nog bezig met aanpassingen en de achtergrond ben ik nog niet uit maar mijn homescreen ziet er ongeveer zo uit. Later kom ik nog met andere screenshots.
[afbeelding]
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Verwijderd
http://blackeye.home.xs4a...black-leather-no-logo.jpgVerwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:12:
[...]
Bij deze, heb je een link naar je wallpaper?
ablief
Klok is van make your clock widgetBillSpaarbank schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 13:37:
[...]
Kom je dan ook met de uitleg welke widgets je gebruikt?
mappen heb ik gemaakt met simi folder
calender is van simple calendar
en achtergrond is van the spiffy black
Maar als ik helemaal klaar ben dan komen er nog meer widgets bij
SGS II (niet geroot)
Go Launcher EX
Klok widget is gemaakt met :make your own clock
en de iconen zijn gemaakt met : minimalistic text.
Wallpaper is van backgrounds app
Strakke homescreen! Ik reageer bijna nooit, maar deze vinnik ech mooi.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:45:
Bezig met een rood/zwart leer theme
[afbeelding]
Lockscreen: Fivepoints
Icon: Almost dark green MOD
Font: Yanone Kaffeesatz(missed-it) / Zegoe light (default)
Wallpaper: homemade (link op aanvraag)
Rudey schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:36:
[...]
Strakke homescreen! Ik reageer bijna nooit, maar deze vinnik ech mooi.Heb je voor mij een linkje naar de wallpaper, zodat ik er zelf mee kan piele?

Verwijderd
Als ik vragen mag. Waar heb je die wallpaper vandaan? Film?Ruudvanelk schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:12:
Hierbij eens mijn homescreen:
SGS II (niet geroot)
Go Launcher EX
Klok widget is gemaakt met :make your own clock
en de iconen zijn gemaakt met : minimalistic text.
Wallpaper is van backgrounds app
[img]https://lh6.googleusercontent.com/bP2jO_vlrLmU0JrNqhMQzgtUEqyNd7A7hvnVbDcKbQYmde9jvWjY-q-nA8uISA54JucWn-qw48E2JidvLlOZnOrmsA=s512"[/img]
appje het backgrounds, en daar staat hij nu in bij recent oidVerwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:23:
[...]
Als ik vragen mag. Waar heb je die wallpaper vandaan? Film?
Verwijderd
Dit is een hele tijd geleden, maar mag ik vragen hoe je die lijn van de simiclock zo doorgetrokken hebt gekregen? Het lukt me niet.Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 16:37:
Geprobeerd om mij oude opzet eens in een lichte variant te steken... Ik weet nog niet of ik er tevreden mee ben, maar ik gebruik dit even om te kijken of ik er aan kan wennen
De ploatjes:
Midden en tevens homescreen
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
HTC Desire
Cyanogenmod 7.1 RC1 met JAMT black
mClock met custom xml van XDA
GoLauncher met custom icons van XDA
Wallpaper van de wallpaperpage die standaard in Dolphin HD zit als bookmark
Een vrijwel lege batterij

[ Voor 6% gewijzigd door Ilya op 13-07-2011 15:57 ]
Verwijderd
Bevalt me erg goed moet ik zeggen.
Lockscreen

WidgetLocker met 1 slider (Unlock) en Batterij weergave.
Beautiful Weer Widget
SiMi Clock
Enhanced Email
SMS Unread Count
Homescreen

WP7 statusbalk (transparant)
4 Tiles met de "basis" functies
2 folder Tiles (games en meest gebruikte app's)
Widget van MixZing Media Player
Verwijderd

[klik]
Telefoon: Nexus S stock 2.3.4
Launcher: Launcherpro+
Vlnr:
Screen 1:
Switchpro Widget
3G Watchdog widget
Snelkoppelingen naar Batterijverbruik, Applicatiemanager, Zaklamp en Filemanager (Filexpert)
Audiomanager Pro profile shortcuts
Screen 2:
Launcherpro Agenda widget met Minimal White theme
Screen 3 (Home):
Simiclock widget
Simiclock battery widget (Zit bij clock)
Beautiful weather 1x4 geresized naar 1x3
Playerpro classic widget 1x4 geresized naar 1x3
Screen 4:
Launcherpro+ Twitter widget met Minimal White theme
Screen 5:
Launcherpro+ Gmail widget met Minimal White theme

Toestel: HTC Desire
Launcher: GO Launcher EX
Widgets: RegenDetector, Twitter, Stock energiebeheer
Wallpaper: Fastr HD wallpaper app
Waar heb je die icoontjes in je launcher vandaan?Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:16:
Met een beetje inspiratie (zie mijn vorige bericht) even aan de slag gegaan gisteravond.
[afbeelding]
Ik zocht laatst zulke icoontjes, maar de enige icoontjes die ik gevonden had waren niet mooi rond, maar gekarteld, foeilelijk.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Hmm.. daar had ik de, helaas gekartelde, icoontjes vandaan, kon daar geen mooie ronde vinden.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 15:27:
Uit de app Custom Launcher Icons, voor ongeveer 3 euro heb je honderden stijlen. Integreert handig met LP, waardoor je voor elke app snel het juiste icon kan vinden.
Nou, even opnieuw die app induiken dan
Superapp trouwens,
Als ik de credentials wil invoeren, en ik tik op Facebook Login in de preferences van LP,
dan zegt ie Error: invalid_key en kan ik m'n credentials dus niet opgeven...
Meer mensen die dit hebben gehad?
Wow! Daar ga ik een paar ideeen van jatten!Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:16:
Met een beetje inspiratie (zie mijn vorige bericht) even aan de slag gegaan gisteravond.
En hoe heb je dat plaatje zo gemaakt? Heb je daar een half uur voor zitten Photoshoppen of..?
Verwijderd
Hier m'n lockscreen met widgetlocker:

Playerpro 3x3 geresized naar 4x3, zo komt ie in het midden
Minimal voor de sliders, met icons uit de Custom Launcher Icons app.
Dat is gewoon een deal-breaker voor mij. Jammer. Want die widgets van LP zijn wel erg strak.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Het is in princie gewoon een PNG-bestand. En met zoiets als root explorer kan je het vervangen. Volgens mij niet heel moeilijk, heb dat zelf ook een keer gedaan toen ik een transparante balk wilde.Louw Post schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 16:51:
Niet helemaal ontopic, maar weet iemand een app of iets dergelijks om die notificatie balk te veranderen? (Die balk bovenin met je klok, batterij en notificaties.) De standaard balk van HTC vind ik niet echt mooi
Hoe heb je dat voor elkaar, die transparante statusbalk? Ik heb al gegoogled op android wp7 transparent status bar, maar dan kom ik alleen half-transparante tegen.Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 21:28:
Na een hele tijd Go Launcher EX gebruikt te hebben, recentelijk overgestapt naar Launcher 7 Pro.
Bevalt me erg goed moet ik zeggen.
Lockscreen
[afbeelding]
WidgetLocker met 1 slider (Unlock) en Batterij weergave.
Beautiful Weer Widget
SiMi Clock
Enhanced Email
SMS Unread Count
Homescreen
[afbeelding]
WP7 statusbalk (transparant)
4 Tiles met de "basis" functies
2 folder Tiles (games en meest gebruikte app's)
Widget van MixZing Media Player
Nomen nescio
Verwijderd
Veranderd met vorige post
Wallpaper aangepast,Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 21:28:
Na een hele tijd Go Launcher EX gebruikt te hebben, recentelijk overgestapt naar Launcher 7 Pro.
Simple Calendar toegevoegd aan lockscreen (WidgetLocker)

Homescreen, 2 tiles toegevoegd en andere icons. (zoek nog een betere/andere voor de sms/messages)
Widget van MixZing Media Player staat nu 1 "scroll" naar beneden.

Redelijk tevreden nu..
Is een optie in Launcher7.Brabo-Joossie schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 19:51:
[...]
Hoe heb je dat voor elkaar, die transparante statusbalk? Ik heb al gegoogled op android wp7 transparent status bar, maar dan kom ik alleen half-transparante tegen.
Als je daar kiest voor de WP7 statusbalk kan je hem transparant maken.
Wil je de Android/standaard statusbalk gebruiken kan het niet.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2011 20:40 ]
Opgelost!
Interacties toestaan in Widgetlocker uitzetten en dan doen de widgets helemaal niets meer
[ Voor 29% gewijzigd door 4Real op 14-07-2011 22:30 ]
Verwijderd
Lang op de widget drukken zodat je kan resizen, dan krijg je rechtsboven in het widgetscherm een klein handje, die even naar rechts zetten dan accepteert de widget geen touch meer.4Real schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 22:16:
Ik heb Minimalistic text geïnstalleerd en hiervan een tekst op mijn Widgetlocker gezet, maar ik kan het niet voor elkaar krijgen dat wanneer ik er op klik hij elke actie negeert. Op het moment opent hij voorkeuren en dat wil ik eigenlijk niet. Het moet gewoon tekst zijn en niets doen.
Ah, ik heb LauncherPro...Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 20:37:
Is een optie in Launcher7.
Als je daar kiest voor de WP7 statusbalk kan je hem transparant maken.
Wil je de Android/standaard statusbalk gebruiken kan het niet.

Ik zal Launcher7 eens proberen. Thanks voor de info!
Nomen nescio
MDJ's Cyanogenmod 7.10 v1.4
Go Launcher EX
Lockscreen:

Widgetlocker
Wallpaper: http://i53.tinypic.com/2vbwxnq.jpg
Linkse screen:

Phantom Music Control (gebruik ik icm PlayerPro)
Circle Battery Widget (aangepast)
Middelste screen:

Allemaal met mClock gemaakt
Rechtse screen:

Extended Controls met daartussenin Circle Battery Widget weer.
Wallpaper: http://i55.tinypic.com/33k41mh.jpg
Dock icon kan ik helaas nergens meer vinden (echt een zooi op mn sd-kaart

Wallpaper gejat van een mede-Tweaker (Zinu) die hier eerder gepost heeft. Mijn homescreens zijn weinig bijzonders maar wel mooi en vooral nuttig voor mij.
Toestel: HTC Sensation
Widgets: HTC-widgets, Twitter en Minimalistic Text
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Getoond op een LG Optimus 2x Speed op 2.2.
Ik gebruik Launcher 7, werkt echt ideaal om een mooie UI te maken

Eigenlijk gebruik ik maar 2 widgets en dat zijn:
- Transparant Clock
- Battstatt
Verder heb ik het WhatsApp en Zune Icoontje zelf aangepast zodat ze ook wit zijn.
De achtergrond is een standaard achtergrond van LG.
[ Voor 8% gewijzigd door spekkie1994 op 15-07-2011 17:54 ]
Oohwkeej..
Verwijderd

Dit is mijn main screen. Standaard Google Search Widget. De wallpaper komt als wallpaper-pack in deze launcher.

Dit is mijn tweede scherm. Extended Controls widget met Volume Manager, Norton Utilities Widget.

En, alas, mijn derde scherm, met de dubble klok widget die standaard op de Galaxy S staat.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2011 22:33 ]
Verwijderd
Ja, stel je voor dat je de lay-out van Windows Phone 7 mooi vindt.AzzKickah schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 20:23:
Dus dan heb je een Android-phone en dan ga je het op Windows Phone 7 laten lijken?
Oohwkeej..

Het is een HTC Desire met de cyanogenmod geinstalleerd. Android 2.3 dus.
Dit is mijn homescreen:

De rest staan wat icoontjes, niet echt spannend..
De achtergrond is zo'n standaard interactieve achtergrond die in cyanogenmod zit. Als het overdag is ziet de achtergrond er zo uit:

Ik vond hem wel cool :-)
[ Voor 31% gewijzigd door WernerL op 17-07-2011 00:39 ]
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Je vond hem cool, nu niet meer dan?WernerL schreef op zondag 17 juli 2011 @ 00:32:
zo, ik heb vandaag ook even mijn telefoon wat getweakt.
Dit is mijn homescreen:
[afbeelding]
De achtergrond is zo'n standaard interactieve achtergrond die in cyanogenmod zit. Als het overdag is ziet de achtergrond er zo uit:
[afbeelding]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Die wallpaper zit ook in de stock rom van de DesireWernerL schreef op zondag 17 juli 2011 @ 00:32:
zo, ik heb vandaag ook even mijn telefoon wat getweakt.
Dit is mijn homescreen:
[afbeelding]
[afbeelding]
HTC Desire S
Draaiend op Virtuous Unity, een Sense 3.0-rom (voor het lockscreen). GoLauncher Ex is mijn favoriete homescreen, achtergrond komt van Zedge.
Eerste scherm is Sense 3.0-lockscreen, icoontjes kan je naar de cirkel slepen om ze snel te starten. Tweede scherm is beginscherm met Agenda Widget en belangrijke snelkoppelingen. Rechter scherm bevat wat veelgebruikte snelkoppelingen. Spelletjes staan in een groep 'Games' in het applicatiesmenu.
Acer Iconia a500
Draaiend op Taboonay, een custom Android 3.1-rom gebaseerd op de originele 3.1-rom. Beginscherm met Agenda Widget en meestgebruikte snelkoppelingen:
Overige twee schermen (links en rechts) met minder vaak gebruikte snelkoppelingen en 2 CNN-widgets:

Wallpaper is van The Big Bang Theory

Maar maakt niet uit, Penny staat er mooi op
Om maar even laat te antwoorden, welke trein was dat? Toendertijd gebruikte ik volgens mij nog wel eens een trein.Tsurany schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:14:
[...]
Zat jij vanmiddag in mijn trein? Zag iemand met volgens mij die tablet met Android en een HTC telefoon
Zag je berichtje net pas toen ik wat oude pagina's doorbladerde
Edit: @Tsurany: oké, dan was ik dat dus niet
[ Voor 15% gewijzigd door jacobras op 18-07-2011 01:00 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Totaal ongerelateerd aan Android maar, welke manga is dat als ik vragen mag?Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2011 @ 16:56:
Ik ben in een manga bui en dan moet de telefoon er dus ook aan geloven:
Verwijderd
Link naar homescreen wall.
Link naar zijn website.
Link naar zijn profile op DeviantArt (hij brengt regelmatig nieuw werk uit, voornamelijk in deze stijl.).
Persoonlijk vind ik het echt een briljante stijl, vooral het sci-fi achtige in combinatie met de typisch manga eigenschappen! Anyway, go see for yourself
Verwijderd
Vrij simpel, ik ben er nog mee bezig. Ik wil het graag simpel houden daarvan de dockbar zonder iconen.
De 1e is de dialer, 2e go sms pro, 3e app drawer, 4e market en de 5e Tweetdeck (omdat ik niet kan inloggen op de officiele Twitter app) Ik heb voor de Missed it! widget gekozen, omdat ik mn statusbar heb weggelaten zodat het er cleaner uitziet. Alleen wat ik niet snap is waarom ik mijn Twitter notificaties van Tweetdeck niet te zien krijg in Missed It!
Launcher
Go Launcher EX
Ik had eerst ADW die bij Cyanogenmod kwam, alleen bleek deze nogal wat traag te zijn en omdat iedereen Launcher Pro en Go Launcher gebruikt ben ik ook maar overgestapt.
Widgets:
Simi Clock (zitten ook de batterij indicator en de weather widget bij)
Missed It

Wallpaper

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2011 12:17 ]
Verwijderd

----------------------------
CM7
Opificio TFF
PlayerPro (met eigen skin erachter)
Fancy Widget
FB (LauncherPro)
Extdate
AnalogClock
DigiClock
Widgetlocker
System Info
Iconen (ehm weet even niet welke set dit is/was)
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2011 17:28 ]
Waarschijnlijk is dit de Aelous HDVerwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 16:14:
linkjes:
http://www.iconspedia.com/pack/aelous-hd-icons-3211/
http://www.iconspedia.com...xtension-pack-icons-3262/
Verwijderd
Het is volgensmij een map widget. Een tekst waar je op klikt en dan opent zich een map.
Mijn apps staan namelijk allemaal door elkaar en ik vond dit wel een mooie oplossing.
Alvast bedankt
Folder Organizer, SimiFolder, etc. Kunnen zoveel apps zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 09:53:
Ik zie hier wel eens een widget langs komen en ik vraag me af hoe hij heet.
Het is volgensmij een map widget. Een tekst waar je op klikt en dan opent zich een map.
Mijn apps staan namelijk allemaal door elkaar en ik vond dit wel een mooie oplossing.
Alvast bedankt
Nickname does not reflect reality
Thanks het werkte voor mijn Moto XT720! Echt heel relaxt, elke keer moest ik vet lang wachten om een app te laden.Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 12:15:
[...]
Dit probleem had ik ook. Door de launcher "vast" in het geheugen te zetten heb ik hier geen last meer van gehad. Wat ik heb gedaan is via SU File Manager onderstaande command in de terminal invoeren:
su (enter)
echo ro.HOME_APP_ADJ=1 >> /data/local.prop (enter)
reboot (enter)
Ah bedanktVerwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 11:10:
Het is een project (Lacia) van een Japanse kunstenaar, dus het is niet zozeer een leesbare manga, zeg maar.
Link naar homescreen wall.
Link naar zijn website.
Link naar zijn profile op DeviantArt (hij brengt regelmatig nieuw werk uit, voornamelijk in deze stijl.).
Persoonlijk vind ik het echt een briljante stijl, vooral het sci-fi achtige in combinatie met de typisch manga eigenschappen! Anyway, go see for yourself.
CM7

Widgetlocker
Minimalistic text
Missed it!
wallpaper van Zedge

BoBclock3D
Desktop visualizer met Sensius icons
Wallpaper van Zedge

Launcher Pro Plus agenda met Linear theme

SimiClock widget
Ik ben net name tevreden over het lockscreen, moet de juiste icoontjes nog vinden voor op m'n homescreen maar deze sensius icons zijn ook erg mooi, al vind ik ze niet erg scherp als je ze vergroot met desktop visualizer.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2011 16:43 ]
En welke theme betreft het dan?
edit: Found! Even installeren
[ Voor 8% gewijzigd door BioHazard op 19-07-2011 16:48 ]
Moet zeggen dat hij ook wel soepeltjes werkt, heb deze theme wel zo aangepast dat hij ook werkt als je hem vanaf het binnen omlaag schuift.
Ben wel blij dat ik die irritante notificatie in het meldingen overzicht heb kunnen weghalen, daar werd ik niet goed van. (Waar ik overigens ook niet goed van wordt is dat je LauncherPro en Widgetlocker in taakbeheer ziet maar ik heb nog niet gevonden hoe dat naar de achtergrond moet..).
Verwijderd
In de taakbalk? Hoe dan? Of statusbar?Joster schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:58:
(Waar ik overigens ook niet goed van wordt is dat je LauncherPro en Widgetlocker in taakbeheer ziet maar ik heb nog niet gevonden hoe dat naar de achtergrond moet..).
Verwijderd
Lijkt me logisch, als je alles stopt.MTDjassen schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 17:06:
Dus als je al je tasks killt, je widgetlocker er ook mee ophoudt.
Hoe krijg jij bij Missed it die 2 widgets zo naast elkaar met verschillende tekst ?? Je kan toch maar 1 widget kiezen, aangezien de instellingen voor alle Missed It widgets is .. ??Maffo schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:32:
HTC Desire
CM7
[afbeelding]
Widgetlocker
Minimalistic text
Missed it!
wallpaper van Zedge
[afbeelding]
BoBclock3D
Wallpaper van Zedge
[afbeelding]
Launcher Pro Plus agenda met Linear theme
[afbeelding]
SimiClock widget
Ik ben net name tevreden over het lockscreen, moet de juiste icoontjes nog vinden voor op m'n homescreen maar deze sensius icons zijn ook erg mooi, al vind ik ze niet erg scherp als je ze vergroot met desktop visualizer.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Veel spaties in de "output format string" gok ik, en maar 1 [nl] (new line)Timocos schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:12:
[...]
Hoe krijg jij bij Missed it die 2 widgets zo naast elkaar met verschillende tekst ?? Je kan toch maar 1 widget kiezen, aangezien de instellingen voor alle Missed It widgets is .. ??
Gaar. Als ik het patroon om daadwerkelijk te unlocken uitschakel doet hij het en slaat hij het Sense lockscreen over. Zodra dat patroon dus aan staat niet en dan zie je ook dat hij de pad kwijt is.. Iemand een idee? Of kan dit gewoon niet samen?Joster schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 16:58:
Ik krijg het maar niet voor elkaar dat mijn originele lockscreen uitgeschakeld is, na Widgetlocker komt hij steeds weer op die van Sense terug terwijl ik dat heb uitgeschakeld in Widgetlocker
[ Voor 20% gewijzigd door Joster op 19-07-2011 19:20 ]
Verwijderd
Vrij simpel en ik vind hem mooi
Ik was vergeten een screenshot te maken van het rechterschreen, maar deze is ook niet zo bijzonder (widgets: weater widget van lockscreen, switch power widget) In de dockbar heb ik 5 dingen staan terwijl je maar 4 vierkantjes ziet.
Homescreen

Widgets:
SiMi Clock + battery en weather widget
MissedIt!
Apps:
NU.nl
Dropbox (echt een aanrader)
Linker screen

Widget:
SiMi Folder
Lockscreen

Je unlockt hem door dat blauwe woordje ME naar rechts te verschuiven, de unlock die erboven staat is van deze wallpaper http://tinypic.com/r/2vjsxgh/
Widgets:
WidgetLocker
SiMi Clock + battery en weather widget (weather widget heb ik al weggehaald omdat ie overbodig)
MissedIt!
Weather Forecast Widget Donate met de sense skin
Wallpaper

HTC Wildfire met CM7.03
Verwijderd
Toestel: i9023 Nexus S
OS versie: CM 7.1 RC1 (Android 2.3.4)
Theme: NTSense
Launcher: LP Sense UI, een LP mod (geen theme). Niet meer officieel te downloaden, maar slingert nog wel rond op het internet
Widgets: Gethemede stock widgets (NTSense) en gethemede LP+ widgets. Voor de music control op het lockscreen (widgetlocker) heb ik Phantom Music Control gebruikt.
Wallpaper: bij LP Sense UI zaten een paar standraad Sense wallpapers

Ik heb nog wel meer homescreen (totaal 7), maar het enige wat daar op te zien is, zijn de gethemede LP+ widgets.
RatBorg!Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 16:14:
Today's homescreen:
[afbeelding] [afbeelding]
CM7
Meizu theme
Opificio TFF
Fancy Widget
FB (LauncherPro)
Extdate
AnalogClock
DigiClock
Widgetlocker
System Info

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Theme: Suede

Klok: Stock MIUI 1.7.15
Icons: Signa (http://www.calque.ch/signa/)
Missed it font: Yanone Kaffeesatz
Beautiful Weather

CircleLauncher (http://www.appbrain.com/a.../de.dbware.circlelauncher)
CircleLauncher icons - colorful stickers (http://dryicons.com)
Wallpaper - Homemade (http://blackeye.home.xs4all.nl/suede-background.jpg)
Bij output format customize.Timocos schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 18:12:
[...]
Hoe krijg jij bij Missed it die 2 widgets zo naast elkaar met verschillende tekst ?? Je kan toch maar 1 widget kiezen, aangezien de instellingen voor alle Missed It widgets is .. ??
Vervolgens krijg je een scherm met de Verschillende strings.
Ik hebt die als volgt neergezet (exacte afstanden word wat moeilijk, maar om een idee te geven)
[whatsapp] [whatsapp_str]
------------[msgs] [msgs_str]
[nl]
[mails] [mails_str]
------------------[calls] [calls_str]
Om het allemaal aligned te krijgen zal je hier en daar wat met de spatie knop moeten klooien, maar het is leuk m een goed resultaat te zien
Edit:
Heb het even aangegeven me ------ aangezien je het niet ziet als je alleen spaties gebruikt.
[ Voor 10% gewijzigd door Maffo op 19-07-2011 22:44 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Patrick V. op 20-07-2011 09:43 ]
Met GO Launcher Ex (aanrader) is het mogelijk, volgens mij ook met Launcher Pro (en vast nog wel enkele andere homescreen replacements).Patrick V. schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 09:42:
Even een vraagje, weet iemand hoe ik de tekst labels onder de iconen kan verbergen in MIUI? Dit kan denk ik niet standaard, maar als iemand een app weet?
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Applicaties:

Lockscreen:

Ik verander mijn Homescreen best vaak, maar op dit moment ben ik hier wel tevreden mee. Misschien hier en daar nog wat tweaks en dan ben ik klaar
Telefoon: Desire HD
Launcher: Launcher7
Wallpaper: http://www.flickr.com/photos/moonangle/5874759339/
Weather widget: Weather Forecast yr.no
Calendar widget: Standard Launcher7
Music is not just a sound, it's a way of living.
Ik bedoel uiteraard in de MIUI launcher (staat ook in mijn vraagstellingjacobras schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 10:07:
[...]
Met GO Launcher Ex (aanrader) is het mogelijk, volgens mij ook met Launcher Pro (en vast nog wel enkele andere homescreen replacements).
Verwijderd
Lockscreen.

Simi battery
Beautiful weather
Simple calendar
Missed It
Unlock slider
Simi clock
Homescreen(s)

Launcher 7 met 10 tiles en onderaan 2 map tiles. (games en (wat) apps)
Tiles icons komen (ergens) van .xda-developers
Launcher 7 statusbar (transparant).
Dit alles (nog steeds) op een LG Optimus 2x met stock rom (V10c) en Android 2.2.2
Verwijderd
Hoe heb je de widgets op je lockscreen gekregen?Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 18:28:
Na wat rommelen nu dan toch iets waar ik redelijk tevreden over ben.
Lockscreen.
[afbeelding]
Simi battery
Beautiful weather
Simple calendar
Missed It
Unlock slider
Simi clock
Homescreen(s)
[afbeelding]
[afbeelding]
Launcher 7 met 10 tiles en onderaan 2 map tiles. (games en (wat) apps)
Tiles icons komen (ergens) van .xda-developers
Launcher 7 statusbar (transparant).
Dit alles (nog steeds) op een LG Optimus 2x met stock rom (V10c) en Android 2.2.2
Je kunt hiervoor WidgetLocker gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2011 @ 19:04:
[...]
Hoe heb je de widgets op je lockscreen gekregen?
Android 2.3.4 (Cyanogen mod)

Klok is mClock, Lockscreen is Widget Locker, launcher is LauncherPro Plus
Wallpapers heb ik geen linkje meer van maar kan ik delen als iemand dat wilt
Verwijderd
Weet iemand hier toevallig of het mogelijk is, zie 2de scherm boven, om widgets OVER elkaar te plaatsen (met resizen etc etc etc) in Widgetlocker? Stel ik wil over de klok een stukje 'kalender' droppen?Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2011 @ 16:14:
Today's homescreen:
CM7
Meizu theme
Opificio TFF
Fancy Widget
FB (LauncherPro)
Extdate
AnalogClock
DigiClock
Widgetlocker
System Info
Zeer mooi gedaan! En zeker die playerpro skin!
Heb jij toevallig iets van een guide ofzo hoe je dat zo snel kan maken? Ben al tijdje naar op zoek hoe men dat doet...
Is helaas niet mogelijkVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:05:
[...]
Weet iemand hier toevallig of het mogelijk is, zie 2de scherm boven, om widgets OVER elkaar te plaatsen (met resizen etc etc etc) in Widgetlocker? Stel ik wil over de klok een stukje 'kalender' droppen?
en zo is het voorspeld!
Verwijderd
Nee niet echt, moet je zelf gewoon een beetje doen. Hoe ik het heb gedaan? ErvanT-NuZ schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 13:43:
[...]
Heb jij toevallig iets van een guide ofzo hoe je dat zo snel kan maken? Ben al tijdje naar op zoek hoe men dat doet...
uitgaande dat mijn titels / nummers altijd 'lang' zijn wordt je PlayerPro ook naar 'onder'
verplaatst op je scherm, dus de PlayerPro laden (widget), een nummer inladen, zoals
in deze is te zien, een screenshot maken. Lengte en breedte van PlayerPro opmeten
in Gimp ofzo. Nog een screenshot maken van een homescreen die leeg is. Dan die .PSD
of skin die je wilt gebruiken (zoals in deze de vinyl-insert) zoeken op Google, alles selecteren,
kopieren OP het screenshot van de lege homescreen, goed zetten qua afmetingen. Multi-live-
wallpaper installeren en op homescreen naar keuze dus die lege homescreen mét skin/case
inladen, dan de widget toevoegen ét voila. Dan valt het, met een beetje passen en meteen
daaroverheen. Je kunt het ook makkelijk doen met smsunreadcount en desktop visualizer,
maar dit vind 'IK' handiger.
Beetje zo:

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2011 14:52 ]
Gaarne de volgende dingen opnemen wanneer je hier een homescreen post:
- Je toestel (HTC OneX, Samsung Galaxy etc...)
- OS versie (4.0, 4.1, etc...)
- De widgets die je gebruikt, plus eventueel een downloadlink.
- Als je een launcher gebruikt, zoals bijvoorbeeld Apex, Trebuchet, LauncherPro of Nova, meld dit dan ook even.
- Je wallpaper, ook met een downloadlink, indien mogelijk.
- <b>Dit topic is dus niet bedoeld voor codes oid</b>
Dit voorkomt een hoop onnodige posts met verzoeken om wallpapers en dergelijke.