L7 bruggen info gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Topicstarter
Ik weet dat met de L7 bruggen het voltage van de cpu word bepaald tijdens de eerste paar seconden (voordat de bios geladen is)
Nu wil ik dit graag ietsjes opkrikken.

Kan iemand me even zeggen hoe het precies zit met die instelling ? welke streepjes welk voltage opleveren enzo.

Het zal vast als eens verteld zijn. Maar de meer dan 3 letters-zoekfunctie zal me bij 'L7' niet veel info brengen.

TNX alvast

Geen inspiratie

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
tomhardware guide wel een van gehoord?

hier staat het ook geloof ik
http://www.weethet.nl/index.htm?dutch/overclock_duron5.htm

niet direct op die pagina maar ff bladeren

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Dit is wat ik weet van de L7 brug instellingen :

|:::|. wordt 1.60 volt
||||. wordt 1.85 volt
|||:|. wordt 1.80 volt

Suc6 ;)

Verwijderd

Hier staan de functies en instellingen van alle L bruggen. Gewoon ff het hele artikel lezen, het gaat nog veder op andere pagina's. Gewoon elkekeer op het pijltje van onderen klikken.
suc6.

Verwijderd

ergens op een duitse site staat een interactieve flash animatie waarbij je kan kiezen welke cpu je hebt, en wat je er graag mee zou doen, flashding doet dan recommendation met inkleuren van bridges (L7, L4 & L3). op toms hardware staat ook een schema, maar ben ff op zoek naar die duitse

heeft iemand enig idee welke URL?

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op dinsdag 12 februari 2002 15:09 schreef florisson het volgende:
ergens op een duitse site staat een interactieve flash animatie waarbij je kan kiezen welke cpu je hebt, en wat je er graag mee zou doen, flashding doet dan recommendation met inkleuren van bridges (L7, L4 & L3). op toms hardware staat ook een schema, maar ben ff op zoek naar die duitse

Google? Tomshardware.com?
Een oud topic omhoogschoppen gaat iig niet helpen

Verwijderd

Volgens mij staan op mijn site nog wel 2 tekeningen over de preciese modificaties van de L# bruggen. Deze heb ik volgens mij van tomshardware.

Verwijderd

Jeez doe gewoon alle bruggen sluiten, dan heb je de maximale voltage. Waarom moeilijk doen voor een lagere voltage?!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 23:36

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Op dinsdag 12 februari 2002 15:09 schreef florisson het volgende:

jaaaaah :)

edit:
[quote]
Op dinsdag 12 februari 2002 18:43 schreef m-m het volgende:
[..]Google? Tomshardware.com?
Een oud topic omhoogschoppen gaat iig niet helpen
[/quote]

mmm idd oud jah |:(
Pagina: 1