Toon posts:

kpn glasvezel plus eigen router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,
ik ben hier enigzins nieuw, maar ik dacht laat ik deze vraag maar eens hier stellen.
ik heb kpn glasvezel maar omdat het bereik niet tot zolder komt heb ik mijn oude router er tussen gezet.
nu is het probleem dat het internet een aantal keer per dag heel erg traag wordt of zelfs het niet meer doet. programma's als messenger doen het dan nog wel.
weet iemand misschien of dit aan instellingen van mijn eigen router ligt?, van kpn hebben wij namelijk al een nieuwe experia box (die donker blauwe) gehad.

groeten erik

Verwijderd

dit zou zomaar kunnen. Heb je al getest hoe de verbinding is wanneer je geen 'eigen' apparaten gebruikt?
Dus je pc op de experiabox aangesloten? Liefst nog bekabeld, zodat evt. draadloze problemen ook geen rol spelen.

verder: wat voor eigen router heb je? wat voor verbinding? (snelheid?) en hoe is alles aangesloten? (tekening?)

Verwijderd

Topicstarter
als ik mijn eigen pc bekabeld direct aan de experia box hang doet ie het gewoon goed, ik heb de router gewoon in een van de poorten van de experia box geplugd dus een tekening lijkt me niet echt nodig. de pc's die draadloos verbonden zijn met de router doen net zo gaar als de pc's die bekabeld zijn. ik gebruik trouwens de sitecom 300xn gaming router.

groeten erik