Agenda delen: iPhone/iCal <-> hotmail/windows mail

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag allen,

Mijn vriendin en ik willen onze digitale agenda's delen/synchroniseren. Ik gebruik mijn iPhone 3gs i.c.m. met iCal op mijn macbook pro, iets wat voor mij altijd prima werkt.
Mijn vriendin gebruikt haar hotmail agenda, welke ze beheert via Windows Live mail in Windows 7.

Ik wil onze agenda's delen zodat wij beiden in elkaars agenda kunnen kijken en deze kunnen bewerken. Hiervoor ben ik al enkele dagen bezig geweest, volgens mij alle topics/faq's gelezen die er zijn, maar ik kom niet uit een goede oplossing.

Momenteel heb ik zelf mijn hotmail agenda geactiveerd welke ik prima kan beheren vanuit mijn iphone. Hiermee kan ik ook de agenda van mijn vriendin beheren. Een prima oplossing, zij het niet dat dit niet synchroniseert met iCal en ik in iCal ook geen hotmail account kan toevoegen (werkt iig niet).

Een idee van mij was om hotmail met gmail te synchroniseren, iets wat wel in iCal werkt en via via zo alles te delen. Helaas kan ik hotmail niet met gmail syncen..

Ik zou eventueel wel een ander agenda programma willen gebruiken op mijn mac, maar ik kan er geen vinden die met hotmail werkt (busycal helaas ook niet). Een agenda prog op mijn mac is een pre aangezien ik dit veel overzichtelijker vind dan alleen de iPhone.
Mijn vriendin kan weer geen gmail oproepen via Windows live mail, waardoor we dat niet kunnen gebruiken om te syncen.

Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:26
Je vriendin wil dus niet overstappen van Windows Live Mail Hotmail naar Gmail o.i.d.?

[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 05-01-2011 18:07 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Correct. Windows live is lekker laagdrempelig en het is gewoon niet handig om een ander mailadres te gaan gebruiken, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdgut
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-09 19:07
Ze kan ook gewoon een google account maken puur voor de agenda.
Ik gebruik zelf ook de google calender icm met iCal/iPhone werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:08
welke manier gebruik je dan om die hotmail kalender te syncen dan? dat wil ik namelijk ook al een tijdje om mijn iPod Touch maar ik krijg het niet werkend