Prijs tweedehands Dali 505

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Topicstarter
Even een snelle vraag, aangezien google mij niet echt een duidelijk antwoord geeft:
tweedehands dali 505 boxen 2 stuks, hoeveel zou je er voor geven?
Ik dacht zelf aan 80-100 e of zit ik dan veel te laag? :>
De enige prijs die ik kan vinden is een duitse site die 150e geeft als nieuwprijs...

[ Voor 17% gewijzigd door SouLLeSSportal op 05-01-2011 16:38 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-05 18:46
Tsja..leeftijd, staat etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Topicstarter
Ze zien er in principe goed uit, in de advertentie staat dat ze in prima staat verkeren, hoeverre dat klopt blijft een gokje natuurlijk. Hoe oud staat er niet. Ze kunnen iig 7-8 jaar oud zijn gezien dat er berichten over dali 505's op internet uit 2003 zijn. Dat zegt natuurlijk niets over deze boxen :P Ik zal eerst wel even kijken hoe en wat bij de man, ik dacht dat het handig zou zijn om een indicatie van de prijs te weten.
leuke is dat ze zelfs niet eens meer op de site van de makers staat, ook niet bij discontinued :?

[ Voor 23% gewijzigd door SouLLeSSportal op 06-01-2011 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390578

Prijs is niet slecht (€ 80 à € 100). Leeftijd maakt in principe niet zo veel uit.
Neem anders eens contact op met een filiaal van Hobo Hifi (www.hobohifi.nl) zij zijn al jaren leverancier van Dali.
Zij kunnen vast een redelijke verkoopprijs noemen.
Zelf heb ik al 12 jaar naar volle tevredenheid Dali luidsprekers (aangevuld met een Rel sub)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Topicstarter
Bedankt, voor de reacties. Ik zit momenteel nog steeds op werk :> dus ik zal vanavond de persoon eens bellen hoe en wat. Hopelijk kan ik ze voor een mooi prijsje mee pikken, het lijken me hele beste speakers :9~

Edit: voor 100 e gekocht dus ze zijn van mij :D straks aan de onkyo 508 knopen en gaan!!! :9~

[ Voor 18% gewijzigd door SouLLeSSportal op 07-01-2011 08:54 ]