Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Muiscursor flipt in rechterbovenhoek

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views

• remcovang
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 11:59
(Ik werk met Windows 7 Professional 64-bit)

Sinds enige tijd heb ik last van het volgende probleem:

Wanneer ik in windows naar de rechterbovenhoek ga blijft mijn muis daar steken. Wil ik hem verplaatsen dan trilt 'ie ontzettend, maar komt 'ie niet uit de hoek. Ik moet dan ctrl+alt+del drukken om weer door te kunnen werken.

In veilige modus heb ik dit probleem niet. Ik heb daarom de lijst met processen uit de veilige modus naast die van de normale windows gelegd. Hierna heb ik alle niet overeenkomende processen verwijderd. Dit mocht niet baten.

Het is echt oervervelend, omdat ik zo lastig mijn vensters kan afsluiten.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Verwijderd

al wel eens een andere muis geprobeerd?

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 09:06

EoG

BOFH

Andere muis? Lens vuil? Spyware? Virus? Drivers?

Helaas is de glazen bol vandaag nog steeds niet terug van de RMA-afdeling. Kun je misschien wat meer duidelijkheid scheppen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Procesjes zijn niet het eerste waar ik naar zou kijken ;)
Ondanks dat, iets wat voor de hand ligt als muisdrivers of touchpad drivers (als je een laptop hebt - wederom, info missing) zie ik niet echt in je verhaal terugkomen.

Probeer het even opnieuw met terugkoppeling op de meest voor de hand liggende zaken zodat je niet onnodige vragen terug krijgt zoals nu.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.