windows 7 64bits startup repair loopt vast

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb een hp g72 pc met een intel i5 520m cpu en 4 gb ddr3 ram
besturing: dualboot windows 7 home premium 64 bits / Ubuntu 10.04

sinds gisteren krijg ik bij het opstarten van windows een BSoD met de melding bad_system_config_info
en wordt de pc weer afgesloten
ook veilige modus met verschillende geavanceerde mogelijkheden zoals opstarten in de laatst bekende goede configuratie

Ubuntu 10.04 werkt nog wel mijn data is dus al veilig :) maar ben liever niet m'n programma's kwijt zodat ik eerder kies voor repair als voor reinstall

aangezien ik geen windows cd bij mn laptop heb gekregen heb ik een windows 7 repair cd gedownload..

deze ben ik nu aan het gebruiken ik heb een keer gekozen voor de system restore wizard te gebruiken om de pc in een eerdere staat te herstellen waarna de startup repair gaat zoeken naar problemen

hij is hier nu al vrij lang mee bezig en geeft nog steeds de melding attempting repairs en ik kan ook niet de cancel optie gebruiken er komt dan een melding "the current repair operation cannot be cancelled"

wat moet ik doen mn pc handmatig uitzetten en via de veilige modus nog een keer startup repair uitvoeren? (de huidige repair is niet via veilige modus)
of heeft iemand nog andere ideeën

alvast bedankt!!

Peter
kan gesloten worden registry is corrupt ga nu toch kiezen voor schone installatie

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2011 18:07 ]