Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incapable
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-07 18:13
Ik ben sinds een maand of 2, in ieder geval, direct na de release een eigenaar van een Desire Z.
Heel mooi toestel, niets mis mee, maar nu blijkt het dat sinds een aantal weken de gehele HTC Sense website niet meer werkt.
Toen ik het toestel net had werkte het vlekkeloos maar op dit moment werkt letterlijk niets meer, ik ben zelfs mijn menu balk kwijt.
Nu mijn vraag, zijn er mensen die dit probleem hebben opgelost?
Ik heb het al laten escaleren door HTC Customer Support, technische dienst zou er wat mee doen maar ok.
Het was mij al wel duidelijk geworden dat er veel mensen zijn met ditzelfde probleem, dus ik hoop dat er een oplossing voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 14:07
Hard reset? Welke actie's heb je zelf al ondernomen?
Heb een desire maar geen problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incapable
Hard reset helpt je niet in dit geval, het heeft te maken met iets rondom HTCSense.com en de verbinding naar de telefoon.
Waarschijnlijk ligt het zelfs bij htcsense.com waardoor je in princiepe vrij weinig kunt doen, maar ik heb bijvoorbeeld al htcsense account weg gegooid en opnieuw aangemaakt.
Helaas werkte dat ook niet.
En zoals ik al zei, ik heb dit probleem al van een stuk of 5 vrienden van me gehoord met een Desire, Desire HD of Desire Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Hier hetzelfde probleem met een desire HD en HI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:51
Hier heeft htcsense.com nooit goed gewerkt samen met mijn DHD die ik al vanaf eind oktober heb.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herjan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-03 11:59
Zelfde verhaal als TS hier: Desire Z op Hi. Volgens mij sinds de update van HTC op mijn telefoon, werkt het niet meer. Misschien heeft dat er iets mee te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incapable
Zou goed kunnen, voor zover ik weet heeft hij op de HD inderdaad nooit gewerkt en op de Z sinds de update... Maar downgraden is ook niet echt een optie gezien die update aardig wat goede zaken heeft mee gebracht.

Verder zit ik zelf op T-Mobile dus het lijkt niet provider gerelateerd te zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door incapable op 05-01-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 21:46
ik heb gister gemailt... ze zeggen dat ze server problemen hebben...
dus ligt aan de website..

bij mij heeft het nooit gewerkt.. heb 1ste x dat ik ingelogt was, me telefoon over kunne laten gaan
sinds dien nooit meer iets met de site kunne doen.. :S

vind wel waardeloos.. maken zo reclame ermee etc.. de telefoons die ermee overweg kunne zijn al tijdje oud.. en nog steeds werkt het allemaal niet zoals het hoort.. :S

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 16:13
Werkt het inmiddels bij iemand? Ik kon mijn Desire Z ook niet over laten gaan. En op de map ligt mijn telefoon ergens in de oceaan bij Afrika, onder Ivoorkust... :). Ik had juist gedacht dat je kon zien waar je telefoon was, indien je hem kwijt zou zijn. By the way ik zit bij Telfort.

Jammer dat het niet werkt zoals ik dacht dat het zou werken.... :(

[ Voor 10% gewijzigd door Suntoro op 13-01-2011 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Als ik inlog op HTCsense.com is er sinds eind oktober 2010 niets meer gebeurd. Jammer, want het klonk wel als een aardige dienst om bijv. je telefoon te kunnen blokkeren op afstand mocht die gestolen worden.

Mochten mensen op zoek zijn naar een alternatief voor dat soort functionaliteit: via een ander topic op GoT kwam ik http://preyproject.com/ tegen wat ongeveer hetzelfde kan doen voor je telefoon en laptop. Moet het zelf nog proberen maar het ziet er veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 21:46
mijn geeft niet eens locatie aan.. nooit gedaan..

ik kom ook meteen bij dashboard.. en niet de keuze voor smsjes/contacten etc..

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-12-2023
HTCsens account verwijderen op de telefoon,
Telefoon uit en aanzetten
nieuwe account aanmaken,
telefoon uitzetten en aan zetten en klaar, fixed :x

Heb het zo werkend gekregen op mij HTC Desire HD

[ Voor 14% gewijzigd door Niekio op 19-01-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 23:03

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Ik zie op de htc sense interface helemaal geen contacten of berichten.
Heb hier ook geen knoppen voor.
Heb mijn desire z pas sinds afgelopen vrijdag...
Dus weet ook niet of dit normaal is.

Locatie en over laten gaan werken prima...

Weet alleen niet hoe ik eventueel contacten en berichten naar sense over kan zetten.

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 09:25
Ik heb nu net een desire hd en ik kan ook niets met sense. Ik kan niet eens verifiëren via de link die je in de mail krijgt na aanmelden. Account verwijderen op de telefoon helpt niet, dan lijkt hij alleen uit te loggen.

Edit: het lijkt erop dat het allemaal iets beter werkt wanneer je de bevestigings link aanklikt op een PC en niet op je telefoon. Jammer dat die 'telefoonlocatie' nog niet werkt. Net als veel anderen geeft hij bij mij ook aan dat mijn Desire HD net onder Ghana in het water ligt (volgens mij liggen er daar heel veel)

Ik snap alleen nog niet helemaal wat ik verder met Sense.com kan. Ik dacht dat ik via daar ook contacts kon toevoegen ofzo?... geen idee waar ik zoeites gelezen heb..

[ Voor 52% gewijzigd door Gadgeteer op 07-02-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:41

-Stef-

Slainthe!

Inmiddels is het diep in maart maar ik kan nog steeds geen account aanmaken aangezien het veld "selecteer telefoon" niet toegankelijk is. Ik kan mijn HTC Desire HD dus niet invoeren.

Waardeloze dienst van HTC.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:32

MazeWing

The plot thickens...

dat probleem heb ik dus vandaag ook. Ik heb een nieuwe rom er op gezet met een Sense HD interface en dacht, laat ik dat htcsense.com maar eens proberen. Ik denk dat alles wat ik er over kan zeggen al gezegd is.

WAARDELOOS!!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Vreemd, de Sense diensten via mijn telefoon (HTC Hub) deden het opeens goed. Meestal krijg ik meldingen dat de servers niet reageren (time out)

Ik heb een beetje het idee dat dit misschien een soort capaciteits probleem is op de servers van HTC.

Ik ben wel van mening dat dit een goed systeem kan zijn wanneer het goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Misschien goed nieuws?
Momenteel is htcsense.com offline (in iedergeval de NL site), er staan een boodschap dat ze bezig zijn met onderhoud.

Ik hoop dat de problemen nu verholpen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 15:06

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Een dingetje wat ik nog mis in htcsense.com los van of het werkt of niet is de backup service die ze zouden leveren.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:20
Gadgeteer schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:18:
Misschien goed nieuws?
Momenteel is htcsense.com offline (in iedergeval de NL site), er staan een boodschap dat ze bezig zijn met onderhoud.

Ik hoop dat de problemen nu verholpen worden.
En nog steeds down. Is er ergens iets bekend over hoe lang dat onderhoud gaat duren?

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Antaresje schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:43:
[...]

En nog steeds down. Is er ergens iets bekend over hoe lang dat onderhoud gaat duren?
Helaas niet, ik hoop echter dat het niet te lang meer duurt. Het is niet zo dat ik het dagelijks wil gebruiken maar het moet gewoon werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swbr
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:20
Gadgeteer schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:29:
[...]

Helaas niet, ik hoop echter dat het niet te lang meer duurt. Het is niet zo dat ik het dagelijks wil gebruiken maar het moet gewoon werken.
Voor mij doet ie het ondertussen weer.

If you try and take a cat apart to see how it works, the first thing you have on your hands is a non-working cat. -DNA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij doet het bij mij wel weer, maar nog steeds niet met alle functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:32:
hij doet het bij mij wel weer, maar nog steeds niet met alle functionaliteit.
Ik kan inmiddels inderdaad ook weer inloggen maar het hele navigatiemenu wat ik in youtube filmpjes zie, ontbreekt nog steeds. Ik begrijp niet waarom het voor sommige mensen wel lijkt te werken en voor anderen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 15:06

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

En hij is weer offline... ben benieuwd of er dit keer iets merkbaars veranderd.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:00
Kijken jullie daar op joh? Ik heb er een keer op gekeken en voor de lol een keer mijn telefoon een keer over laten gaan, maar toen had ik het wel gezien eigenlijk.
Pagina: 1