Om mijn netwerkbestanden op mijn iPad te kunnen bekijken heb ik StreamToMe gekocht. Dat heeft een tijd prima gewerkt, maar sinds kort niet meer. Als ik aan de serverzijde kijk, dan zie ik dat ServeToMe geconnect is aan een VMware Virtuele Nic. Dat IP nummer zit niet in mijn reeks en daardoor is mijn iPad dus niet te connecten aan mijn PC en dus niet aan mijn netwerkbestanden.
ik draai ServeToMe op een Windows 7 Ultimate machine 64bit waar ook VMware Server 2.0 draait.
Google levert niets op.
ook heb ik al een supportvraag naar Matts projects with love gestuurd. Daar heb ik nog geen reply op.
Wellicht is er hier iemand die het antwoord heeft.
_________________________ [edit update] ___________________________________________
ik heb een fix, maar geen permanente vrees ik. Ik heb ServeToMe gestopt. Vervolgens heb ik de twee virtuele NICs uitgeschakeld. De fysieke NIC blijft over. ServeToMe gestart en dan draait die op de goede NIC. Daarna de twee virtuele VMware NICs weer gestart. Alles lijkt te werken (tot de volgende reboot).
ik draai ServeToMe op een Windows 7 Ultimate machine 64bit waar ook VMware Server 2.0 draait.
Google levert niets op.
ook heb ik al een supportvraag naar Matts projects with love gestuurd. Daar heb ik nog geen reply op.
Wellicht is er hier iemand die het antwoord heeft.
_________________________ [edit update] ___________________________________________
ik heb een fix, maar geen permanente vrees ik. Ik heb ServeToMe gestopt. Vervolgens heb ik de twee virtuele NICs uitgeschakeld. De fysieke NIC blijft over. ServeToMe gestart en dan draait die op de goede NIC. Daarna de twee virtuele VMware NICs weer gestart. Alles lijkt te werken (tot de volgende reboot).
[ Voor 23% gewijzigd door TheSiemNL op 05-01-2011 15:28 ]