Woonboerderij, Atag I36CZ, Quatt Duo, Tado V3+, Home Assistant, Petrolhead (Dodge WC63 en Ural M72 sidecar),
In de handleiding staat dat de ID wordt gegenereerd op basis van hardware eigenschappen van de betreffende machine. De ID staat ook in de .plist file opgeslagen. Zomaar even veranderen daarin heeft weinig zin, omdat bij openen van Teamviewer direct weer de originele ID wordt hersteld. Wellicht kan je wel even Teamviewer verwijderen, en opnieuw downloaden, in principe zou de ene machine een andere ID moeten genereren dan!
De .plist kun je overigens vinden in Library/Preferences/com.TeamViewer.Settings.plist
De .plist kun je overigens vinden in Library/Preferences/com.TeamViewer.Settings.plist
Thx. Precies wat ik zocht. Ik snap je opmerkingen betreffende ID wijzigen, maar dat was ik ook helemaal niet van plan. Wilde de .plist weggooien en dan opnieuw installeren wat ik dus nu gedaan heb en een mooie nieuwe ID gekregen.
Ik kreeg in eerste instantie de .plist niet gevonden met spotlight maar met jouw hulp heb ik hem gevonden.
Ik kreeg in eerste instantie de .plist niet gevonden met spotlight maar met jouw hulp heb ik hem gevonden.
Woonboerderij, Atag I36CZ, Quatt Duo, Tado V3+, Home Assistant, Petrolhead (Dodge WC63 en Ural M72 sidecar),