Remove Teamviewer ID

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Star65
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:26
Ik heb op 2 Mac's een Time Machine backup teruggezet. Nu hebben beide dezelfde Teamviewer ID. Als ik met 1 Mac de andere wil benaderen via Teamviewer werkt dit niet omdat ze hetzelfde ID hebben.
Ik kan niks vinden om mijn ID te wijzigen, updaten of te verwijderen zodat ik weer een nieuw ID krijg.

Google en de site van Teamviewer bieden geen uitkomst. Tevens heb ik Teamviewer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het ID blijft hetzelfde.
Ook kan ik geen .plist bestand vinden wat betrekking heeft op Teamviewer.

Iemand die me een zet in de juiste richting kan geven?

Woonboerderij, Atag I36CZ, Quatt Duo, Tado V3+, Home Assistant, Petrolhead (Dodge WC63 en Ural M72 sidecar),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 18:16
In de handleiding staat dat de ID wordt gegenereerd op basis van hardware eigenschappen van de betreffende machine. De ID staat ook in de .plist file opgeslagen. Zomaar even veranderen daarin heeft weinig zin, omdat bij openen van Teamviewer direct weer de originele ID wordt hersteld. Wellicht kan je wel even Teamviewer verwijderen, en opnieuw downloaden, in principe zou de ene machine een andere ID moeten genereren dan!

De .plist kun je overigens vinden in Library/Preferences/com.TeamViewer.Settings.plist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Star65
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:26
Thx. Precies wat ik zocht. Ik snap je opmerkingen betreffende ID wijzigen, maar dat was ik ook helemaal niet van plan. Wilde de .plist weggooien en dan opnieuw installeren wat ik dus nu gedaan heb en een mooie nieuwe ID gekregen.
Ik kreeg in eerste instantie de .plist niet gevonden met spotlight maar met jouw hulp heb ik hem gevonden.

Woonboerderij, Atag I36CZ, Quatt Duo, Tado V3+, Home Assistant, Petrolhead (Dodge WC63 en Ural M72 sidecar),