Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-05 14:45
Ik heb afgelopen week een Samsung LE32C650 gekocht en nu zou ik graag daarmee op internet d.m.v internet delen op mijn computer.

Mijn computer heeft windows 7 ultimate 64bit als os en hij is draadloos verbonden met een Sitecom wireless 300n XR router, nu wil ik graag via een netwerk kabel van mijn tv naar mijn computer gaan en op mijn computer internet delen aanzetten, zou dit dan mogelijk zijn om dan als nog internet op mijn tv te krijgen om dit te doen?

Ik had al gezocht op internet maar kon hierover niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:18
Je zoekt het helemaal aan de verkeerde kant. Pak de manual erbij, kijk onder het hoofdstuk internet@tv en je komt al veel verder. Deze vraag is overigens al 1000x voorbij gekomen. Zie ook het Samsung topic voor tips en tricks. Op de TV zit overigens geen internetbrowser als je dat zoekt? Maar Internet Widgets zoals youtube, flickr en picasa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:28
Ik heb een Le32B650 ongeveer hetzelfde...

Je moet de tv natuurlijk aansluiten op je router en niet op je computer.
Dan kan je internet gebruiken op je tv via de router (Enkel stomme widgets nogal traag)
En bestanden streamen via dlna ( met SAMSUNG PC Share Manager) dit werkt wel super goed !

Als je gewoon wil surfen enzo op je tv is het beter om een laptop/desktop te gebruiken en je tv te gebruiken als scherm !

Als je nog vragen hebt shoot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Aangezien mijn router veel te ver weg is van mijn tv had ik dus gehoopt dmv internet delen optie op windows 7 daar mee toch nog verbinding krijgt, maar dat gaat dus niet werken zie ik zo, maar bestanden kan je toch wel gewoon streamen via een enkele connectie van pc naar tv zonder dat er een router tussen moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-05 03:46
Ik zou zeggen probeer het. Ik ga dit ook doen. Het is namelijk super simpel om het internet te delen met Windows 7 en rechtstreeks een kabeltje te trekken naar je TV. Op deze manier ook al een laptop tijdelijk kunnen voorzien van internet. Alleen weet dus nog niet of dit ook werkt met mijn TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
laserboy schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 14:27:
Ik zou zeggen probeer het. Ik ga dit ook doen. Het is namelijk super simpel om het internet te delen met Windows 7 en rechtstreeks een kabeltje te trekken naar je TV. Op deze manier ook al een laptop tijdelijk kunnen voorzien van internet. Alleen weet dus nog niet of dit ook werkt met mijn TV.
Het is in mijn geval misschien een stukje lastiger omdat mijn computer niet via een kabel is verbonden met de router maar wireless maar dit moet toch de pret niet drukken lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface9000
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:28
disturbedmind schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:48:
Maar bestanden kan je toch wel gewoon streamen via een enkele connectie van pc naar tv zonder dat er een router tussen moet?
Nee dat is volgens mij echt niet mogelijk !
Maar als je de software (SAMSUNG PC Share Manager) installeert dan kan je tv gewoon de dlna server bereiken. (via de router)
Draadloos of kabel maakt totaal niets uit want de data gaat sowieso via je router.
Pagina: 1