Krassenverwijderaar glossy apparatuur

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex1982
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-06-2011
Heeft iemand een idee of er een goedje op de markt is waar het glossy plastic mee gepolijst kan worden zodat de lelijk miniscule krasjes (vooral als de zon erop schijn) eruit gepolijst kunnen worden?

Ik hoor graag jullie ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:33

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Je kan scratch-remover gebruiken die voor GSM's te koop is, of een goede scratch-remover voor auto-lakken. Ik heb met beiden redelijk goede ervaring.
Waar je alleen wel voor uit moet kijken is dat teksten vaak op het plastic gedrukt zijn, en deze beschadig je vrij makkelijk of ze gaan er zelfs helemaal vanaf. Maar dat zal je met elk middel hebben (de drukinkt is namelijk meestal zachter en kwetsbaarder dan het kunststof)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:45

BLN

Sommige plastics hebben ook een harde buitenlaag. Als je die wegpolijst is het materiaal wel weer glimmend, maar ook heel gevoelig voor krasje. Een keukenpapiertje trekt er dan al behoorlijke krassen in.

If it ain't broken, don't fix it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-06 06:57

EoG

BOFH

Tandpasta! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-07 20:47
Van witte tandpasta gaat zijn glossy apperatuur echt niet weer glimmen, en zal de kras niet verdwijnen.
Het ding gaat er hooguit wat frisser van ruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

mcsluis schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:43:
[...]

Van witte tandpasta gaat zijn glossy apperatuur echt niet weer glimmen, en zal de kras niet verdwijnen.
maar het zou op zich wel als polijstmiddel kunnen worden gebruikt :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EoG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-06 06:57

EoG

BOFH

SouLLeSSportal schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 13:18:
[...]

maar het zou op zich wel als polijstmiddel kunnen worden gebruikt :)
Daar doelde ik inderdaad op! En dan wellicht schoonmaken met iets van brilcleaner, gebruik ik regelmatig voor oude mobiele telefoons/dect-displays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:33

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

mcsluis schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:43:
[...]

Tandpasta is helemaal niet zo gek. In tandpasta zitten polijstmiddelen, namelijk zout en/of kalk (afhankelijk van het merk). Deze hebben een vergelijkbare hardheid als de polijstmiddelen die ik noemde.

Wel daarna even goed de restjes weghalen (en ook nog steeds uitkijken met opdrukken).

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pagina: 1