V&A veiling advertentie.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:36
Beste,

Misschien lees ik er totaal over heen maar is het mogelijk om van een veiling meer dan de laatste 4 bieders te zien? Of hier een overzicht van te zien? :) Mijn excuses als dit op de verkeerde plek staat.

Groet,

Tim.

( betreft V&A aangeboden: HDX-1000 Networked Media Tank Zwart ( zie ad voor details ) )

[ Voor 5% gewijzigd door Timv37 op 05-01-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik ga even buiten mijn straatje want ik kom nooit in V&A dus misschien zit ik er helemaal langs, maar wat geeft je de indruk dat er meer dan 4 zijn? Ik zie nergens iets staan van "laatste 4 biedingen" ofzo. Ik kan zo snel geen veiling vinden waar 4 of meer biedingen zichtbaar zijn dus ik kan er ook goed langs zitten...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
Ik heb gezien dat er meer mensen boden, echter zie ik alleen de laatste 4 bieders dus ik kan geen andere mensen zien om contact mee op te nemen over eventuele verkoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik heb nog eens wat veilingen doorgeklikt en ik zie inderdaad (tot nu toe) nergens meer dan 4 dus dat zou goed kunnen kloppen. Zoals ik al zei: ik ken de weg in V&A amper ;) Dan houdt 't bij mij iig op en moet je even wachten op iemand die er meer van weet. Sorry.

Misschien in advertentiebeheer ergens?

[ Voor 18% gewijzigd door RobIII op 05-01-2011 12:31 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
Daar kan ik het niet in terug vinden kom ook geen optie tegen in mijn profiel, de ad is inmiddels verkocht maar ik zou toch graag een antwoord hebben of het überhaupt mogelijk is of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
Toch even een bump voor dit topic, inmiddels weer een veiling lopen maar ik kan nog steeds niet meer dan de laatste 5 biedingen zien. Klopt dit? Of kan ik ergens de rest van de biedingen zien.

V&A aangeboden: Sony PlayStation 4 500GB Zwart + 2 Games. <- betreft deze ad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:33

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dat klopt nog steeds.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1