Sinds gisteren heb ik een Elo 1915L in bezit, maar het beestje weigert 99% van de tijd. Tijdens het aanzetten flikkert het beeld, maar dit blijft doorgaan ad infinitum. De manual rept er zelfs een stukje troubleshooting over:
Nou heb ik wel beeld gehad vandaag, voor ook een langere tijd, maar toen ik "auto configure" in het OSD selecteerde ging het mis. Het lijkt mij persoonlijk een foutje in de initialisatie waar hij op blijft steken. Windows herkent de monitor echter wel gewoon, hij staat dus wel 'aan'.
Iemand ervaring met een dergelijk probleem?
Ik ben nu al een uur aan het on/off proberen te zetten, maar heel af en toe krijg ik een flits beeld, maar dat is dan nét voordat ik de knop indruk om 'm uit te doen, waarna het ding dus uitgaat en het hele verhaal zich opnieuw afspeelt.[...]
• The screen is blank
During operation, the monitor screen may automatically turn
off as a result of the Power Saving feature. Press any key to see
if the screen reappears. Refer to the About Touchmonitor Adjustments section to
adjust the brightness.
• Screen flashes when initialized
Turn the monitor off then turn it on again.
• “Out of Range” display Check to see if the resolution of your computer is higher than
that of the LCD display. Reconfigure the resolution of your computer to make it less
than or equal to 1280 x 1024. See Appendix A for more information on resolution.
[...]
Nou heb ik wel beeld gehad vandaag, voor ook een langere tijd, maar toen ik "auto configure" in het OSD selecteerde ging het mis. Het lijkt mij persoonlijk een foutje in de initialisatie waar hij op blijft steken. Windows herkent de monitor echter wel gewoon, hij staat dus wel 'aan'.
Iemand ervaring met een dergelijk probleem?
edit:
Wellicht is er iemand die een foto kan nemen van een ELO OSD, zodat ik met een ongeinitialiseerd scherm de factory defaults kan laden.
Wellicht is er iemand die een foto kan nemen van een ELO OSD, zodat ik met een ongeinitialiseerd scherm de factory defaults kan laden.
[ Voor 7% gewijzigd door Scyth op 05-01-2011 11:05 ]
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0