Gereedschap

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 14:45
Hey Medetweakers,

De laatste tijd ben ik steeds meer bezig met het knutselen aan bijvoorbeeld laptops waar hardware vervangen moeten worden, Xbox360's of mobiele telefoons. Echter is het heel vaak zo dat ik het idee heb dat ik niet echt de optimale tools heb. Dus bij deze de vraag of iemand misschien weet waar goede gereedschap kan aanschaffen voor een leuke prijs.

Van een medetweaker heb ik bijvoorbeeld als tip het volgende gekregen.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29544
Alleen ben ik ook opzoek naar gereedschap dat wat langer meegaat en dus wat steviger is.

Weet iemand misschien ook een naam van een speciaal zaak die schroeven verkoopt van verschillende maten die bijvoorbeeld te vinden zijn in telefoons of andere klein consumenten electronica.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap on(www.snap-on.eu) is top spul raad ik je echt aan en anders kan je bij www.toolsonline.nu kijken daar staat ook veel detail en precisie gereedschap.
wil je een goed console gereed schap kitje voor niet te veel kijk dan bij consolepro.nl hij heeft een shinobi setje in de verkoop die is gemaakt voor de speciale console schroeven tri crew=Wii torx=Xbox360 etc. o plus en xbox 360 case opener ik gebruik hem erg vaak, makkelijk en veel sneler dan met een platte schroeven draaier alle klipjes te moeten om buigen van de case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid86
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 14:45
Ok thanks voor de reactie ik zal het vanavond even controleren.