It's annoying as fuck, zit je lekker thuis met de laptop op schoot en dan pleurt je draadloze internetverbinding van de laptop eruit...
Ik zit hier dus met een mooie HP 6730B. Erg mooi dingetje, een van m'n beste aankopen maar dit is het enige nadeel. Volgens mij is het elders *dwz, school* iéts minder erg maar voor de rest is het janken met de pet op. Op willekeurige momenten vlamt internet eruit en de enige manier om alles weer terug te krijgen is een druk op de hardwarematige switch. Uit en aan. Is uiteraard niet leuk werken.
De modem waar al het internet doorkomt, is wel volledig stabiel gezien het aantal lampjes. Op 't moment dat de boel platgaat, gebeuren er tenminste geen rare dingen elders die het zouden kunnen beïnvloeden.
Standaard stond er Vista op maar ik heb er zelf 7 opgezet, x64. Werkt prettiger yadee ya. Wat heb ik al gedaan om dit op te lossen? Voornamelijk gezocht op internet naar mensen met dezelfde problemen en... die zijn er amper. Ik heb twee draadjes gevonden waarin voornamelijk werd gerefereerd naar een nieuwere Intel WLAN driverset icm de Intel MyWifi Utility. Die stammen van 29 okt als ik me niet vergis en zijn daarmee iets nieuwer dan wat ik er al op had staan. Heeft niet mogen baten en ik heb dus geen idee meer:
1. hoe ik uit zou kunnen vinden wat precies het probleem is.
2. hoe ik dat probleem dan op zou kunnen lossen.
[ Voor 34% gewijzigd door Jejking op 05-01-2011 09:42 ]