Benchmarks Apple vs Windows voor dezelfde prijs

Pagina: 1
Acties:
  • 1.007 views

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-12 16:08

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ik wil geen discussie op gang brengen, ik ben op de hoogte van de voor- en nadelen van beide systemen. Wat ik zoek zijn benchmarks van laptops met Windows vs macbooks voor dezelfde prijs. Benchmarks van bijvoorbeeld Photoshop en games. Ik ben namelijk heel benieuwd naar de performance. Ik snap dat OSX sneller werkt, maar hoeveel van dat voordeel blijft er over als je voor hetzelfde geld een dikke i5 hebt ipv een C2D op 2,4ghz? Op internet kan ik er echt niks van vinden. En ja, ben op de hoogte van andere voordelen, maar in dit geval gaat het mij even om de performance. Wie o wie heeft er benchmarks van :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-12 18:49
Ik heb geen benchmarks, maar ik heb een flauw vermoeden dat de prijs per performance op de apple hoger gaat zijn, omdat qua hardware je ter vergelijke bij apples fors meer betaald. Vermoedelijk meer dan OsX aan extra performance kan winnen.

Maar ik ben ook wel benieuwd naar echts benchmarks ;)

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-12 14:31

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd

Kan die gelijk dicht dan :P hoef ik geen TR aan te maken.

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 01:05:
Kan die gelijk dicht dan :P hoef ik geen TR aan te maken.
Want, bot bekeken, het is een 'wat moet ik kopen'-topic.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Verwijderd

burne schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 01:09:
[...]

Erger nog TS heeft onvoldoende inzet getoond. Op GoT wordt namelijk verwacht dat je zelf al onderzoek hebt gedaan voordat je een vraag stelt hier op het forum. Zoals Ed_L aantoont heeft TS helemaal niet eens rondgekeken. Als TS eerst eens even zelf gaat zoeken op GoT en Google en vervolgens zich meldt in een BBG topic dan is er niks aan de hand ;).

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
Mja het ENIGE aan benchmarks dat ik me kan voorstellen dat de TS wilt zien is dezelfde machine onder Win7 en OSX met Photoshop CS5 erop die dezelfde file pakken, filters runnen en daarvan bepaalde tijden zien.
Op een andere manier valt er geen vergelijking te maken...

Ik herinner me 'vroegah' in het PPC tijdperk dat er veel van dat soort benchmarks waren maar nu het beide Intel is heb ik het niet meer echt gezien...

Verder vind ik 't allemaal lulkoek. Ik betaal graag meer voor een bepaald product als ik het mooier/beter vind. Dit is met alles zo, ik geef liever €100 meer uit aan vrijwel _elk_ product als daardoor de kwaliteit ineens omhoog schiet. Bij computers zie ik het zo: je gebruikt het gemiddeld (even laag genomen) 3 uur per dag, 6 dagen in de week... Da's dan 3*6*52=936uur per jaar. Ikzelf zit zo rond de ~7uur per dag: 7*7*52=2548uur per jaar. Laten we daar even gemiddelde van pakken: 936+2548=1742uur per jaar.
Oftwel, als je een computer van 1700 euro koopt zit je alsnog domweg aan 1 euro per uur, kwak daar nog eventjes stroom bovenop en je zit aan €1.19 per uur.
Dus zoek gewoon even uit (zo doe ik dat) hoeveel uur gebruik je het product gemiddeld... en daardoor weet ik wat het me waard is.
Die gekke iPad is er al domweg doorheen, 7maanden is die nu in bezit... heeft 800 gekost, elke dag 3uur gebruikt minimaal: 3*7*30=630uur, dus gemiddeld zo'n 800/630=€1.26 per uur...
Auto's doe ik het zelfde, ik kijk gewoon hoe vaak zit ik erin... wil ik comfort? ja... dan kost het wat meer en dan weet ik ongv. rugweg wat het me gaat kosten en of ik het daar voor over hebt.
Tuurlijk 2k uitgeven aan een laptop in 1x is veel, of aan een desktop, maar uiteindelijk over z'n levensduur van 2-3jaar?

Mijn huidige computer heeft ongv. €1600 gekost, aan bovenstaande berekening heb ik dat dus 'het eerste jaar' al vergeleken met het internet cafe om de hoek er al uit ;) Vanuitgaand dat ik nog een cpu kan bijprikken ik nog wel de komende 4-5 jaar ermee verwacht te doen...
Mijn 3 jaar oude Macbook (first gen) doet het ook nog steeds, wel paar keer geserviced maarja daar betaal je toch voor? Die heeft me uiteindelijk ook minder dan 30cent per uur gekost :D

Dus puur gekeken naar performance per buck zal mischien een A-Merk (Apple, Dell, ASUS) goedkoper worden dan een B-Merk (Acer, MSI, PackerdBell) omdat die gewoon langer meegaat ;)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Keiichi schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 00:56:
Ik heb geen benchmarks, maar ik heb een flauw vermoeden dat de prijs per performance op de apple hoger gaat zijn, omdat qua hardware je ter vergelijke bij apples fors meer betaald. Vermoedelijk meer dan OsX aan extra performance kan winnen.

Maar ik ben ook wel benieuwd naar echts benchmarks ;)
Dat denk ik dus ook maar ik zoek hard bewijs ;)
Ik zal mezelf even quoten:
JT schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 00:53:
Op internet kan ik er echt niks van vinden.
Ik zal je even vertellen waar ik op heb gezocht:
"is apple faster than windows laptop for the same price?"
"is apple faster than windows for the same price?
"apple vs windows for same price"
"apple vs windows" (maar zoals ik al verwachtte kreeg je dan meer over het OS dan over de hardware performance)
Desondanks bedankt voor je link.
burne schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 01:09:
[...]

Nee, ik heb net een nieuwe laptop waar ik dik tevreden mee ben. En nee, ik overweeg zeker geen Apple.
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 02:04:
[...]

Erger nog TS heeft onvoldoende inzet getoond. Op GoT wordt namelijk verwacht dat je zelf al onderzoek hebt gedaan voordat je een vraag stelt hier op het forum. Zoals Ed_L aantoont heeft TS helemaal niet eens rondgekeken. Als TS eerst eens even zelf gaat zoeken op GoT en Google en vervolgens zich meldt in een BBG topic dan is er niks aan de hand ;).
*zucht* Ik geef aan dat ik wel gezocht heb, blijkbaar ben ik een leugenaar en is het een absoluut falen dat ik zelf niet iets op Google en GoT kon vinden en dat ik hier nu hulp vraag. Geef me desnoods een linkje naar een zoekterm waar ik het zelf onder kan vinden, dan zoek ik zelf verder.
teh_twisted schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 05:28:
Mja het ENIGE aan benchmarks dat ik me kan voorstellen dat de TS wilt zien is dezelfde machine onder Win7 en OSX met Photoshop CS5 erop die dezelfde file pakken, filters runnen en daarvan bepaalde tijden zien.
Op een andere manier valt er geen vergelijking te maken...
Jawel hoor, meestal ga je met een bepaald budget in je hoofd zoeken naar iets dat bij je past. En ondanks dat ik er van overtuigd ben dat je met Apple weinig performance voor je geld krijgt wil ik dat wel eens hard gemaakt zien. Ook al zou dat niet zo zijn, met mijn budget voor de laptop die ik net gekocht heb had ik toch geen Apple gehad :+

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
JT schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 09:23:
[...]

Ik zal je even vertellen waar ik op heb gezocht:
"is apple faster than windows laptop for the same price?"
"is apple faster than windows for the same price?
"apple vs windows for same price"
"apple vs windows" (maar zoals ik al verwachtte kreeg je dan meer over het OS dan over de hardware performance)
Desondanks bedankt voor je link.
Ok, duidelijk weer een gevalletje: stuur op Google-cursus. Wat dacht je van iets als "performance windows vs mac osx"
Of: performance macbook vs. notebook (of PC of wat dan ook)
Of: bang for buck macbook vs. notebook
Of: performance per [euro/dollar] macbook

Google is geen natural language search. Het is geen mens die je een vraag kunt stellen: je zult het met keywords moeten down.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-12 10:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

[...]
Jawel hoor, meestal ga je met een bepaald budget in je hoofd zoeken naar iets dat bij je past. En ondanks dat ik er van overtuigd ben dat je met Apple weinig performance voor je geld krijgt wil ik dat wel eens hard gemaakt zien. Ook al zou dat niet zo zijn, met mijn budget voor de laptop die ik net gekocht heb had ik toch geen Apple gehad :+
Dan stel je voor de gein eens een MacPro samen op de site van Apple. Noteer de totaalprijs incl. BTW. Ga daarna naar de Pricewatch hier. Gooi de betreffende onderdelen in je winkelmandje. Goed, prijsverschil duidelijk?

De vraag wordt dan: haal je extra performance uit dezelfde onderdelen als je een Mac OS installeert of een Windows OS of een *nix OS?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Ja gooi het tweakers forum maar dicht want we hebben google 8)7

ik blijf me verbazen over de houding van mensen hier ;(

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat kan zijn, Freaky, maar zoals je weet is het hier de normaalste zaak van de wereld dat je eerst zelf fatsoenlijk op zoek gaat, voordat je op het forum om hulp komt vragen.
In dit geval heeft TS gewoon niet de juuiste zoektermen gebruikt. Als je benchmarks zoekt van een Macbook, Google je dan op "is Apple faster than windows for the same price", of Google je op "Macbook benchmarks"?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:00:

En ik blijf me verbazen over reacties zoals die van jou, wat is er mis met inzet tonen? We zitten hier niet op http://www.computeridee.nl/.

En de TS wilt het niet eens voor zichzelf vinden, hij geeft zelf al aan dat hij alleen wilt aantonen dat een pc meer bang for buck geeft dan een Mac wat nogal nutteloos is en je zelfs als een bash kan zien aangezien dat wel algemeen bekend is.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:31

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:22:
En ik blijf me verbazen over reacties zoals die van jou, wat is er mis met inzet tonen?
Hij heeft een punt, wat al jaren wordt aangekaart, tot hoe vaak moet er een UTFS reactie komen om uiteindelijk wanneer je wel binnen t.net gaat zoeken, het gros van berichten te vinden waar enkel naar google wordt verwezen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:27:
[...]

Hij heeft een punt, wat al jaren wordt aangekaart, tot hoe vaak moet er een UTFS reactie komen om uiteindelijk wanneer je wel binnen t.net gaat zoeken, het gros van berichten te vinden waar enkel naar google wordt verwezen?
Misschien zoek je niet goed? Ik kan 95% van al mijn vragen in Google of in de tweakers search vinden en dat zijn meestal diepgaandere dingen dat bijvoorbeeld dit topic.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:37:
Misschien zoek je niet goed? Ik kan 95% van al mijn vragen in Google of in de tweakers search vinden en dat zijn meestal diepgaandere dingen dat bijvoorbeeld dit topic.
Of jij hebt enkel vanzelfsprekende vragen ;)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:39:
[...]

Of jij hebt enkel vanzelfsprekende vragen ;)
Trolololol ;)

Nee niet echt, ik weet gewoon hoe ik Google moet gebruiken, de TS snapt het duidelijk niet aan zijn zoekopdrachten te zien.

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Plague schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 09:35:
[...]

Ok, duidelijk weer een gevalletje: stuur op Google-cursus. Wat dacht je van iets als "performance windows vs mac osx"
Of: performance macbook vs. notebook (of PC of wat dan ook)
Of: bang for buck macbook vs. notebook
Of: performance per [euro/dollar] macbook

Google is geen natural language search. Het is geen mens die je een vraag kunt stellen: je zult het met keywords moeten down.
Ook met die steekwoorden vind ik geen benchmarks.
Edmin schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:07:
Dat kan zijn, Freaky, maar zoals je weet is het hier de normaalste zaak van de wereld dat je eerst zelf fatsoenlijk op zoek gaat, voordat je op het forum om hulp komt vragen.
In dit geval heeft TS gewoon niet de juuiste zoektermen gebruikt. Als je benchmarks zoekt van een Macbook, Google je dan op "is Apple faster than windows for the same price", of Google je op "Macbook benchmarks"?
Ik ben op zoek naar head to head benchmarks, die kon ik niet vinden dus allicht wisten sommige mensen hier wat.
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:00:

Wat ik jammer vind is dat ik niet een linkje krijg naar Google met een searchterm met resultaten als het voor hun zo makkelijk te vinden is. Want voor mij is dat het niet (een head to head benchmark van een macbook tegen een windows laptop qua performance, niet het OS op zich).
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:37:
[...]

Dan zou ik je willen vragen om een zoekterm te posten waar ik het mee kan vinden, dan zoek ik het zelf verder uit ;)
Nou nou, jij voelt je wel door alles aangevallen ;) Ik bash helemaal nergens Apple, ik weet dat Apple ook voordelen heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door JT op 05-01-2011 10:46 ]

Ecodan warmtepomp

Verwijderd

Ik heb een beter idee: cursus Zoeken op het Internet
Anders moeten we de volgende keer je weer helpen met de juiste zoektermen. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2011 10:57 ]

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

JT schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:45:
[...]
Nou nou, jij voelt je wel door alles aangevallen ;) Ik bash helemaal nergens Apple, ik weet dat Apple ook voordelen heeft.
Wat hij bedoeld is dat als je de prestaties gaat vergelijken in combinatie met de prijs, dat puur op performance per euro een niet-Apple laptop met dezelfde specs zowat altijd 'beter' zal zijn dan een Apple.
Voorbeeld: een Core i5 Dell laptop met identiek dezelfde specs als een MacBook Pro i5 zal een betere performance per euro rating opleveren omdat de prijs van de Dell een stuk lager ligt. Met identieke hardware zal je nooit een groot genoeg verschil krijgen om een dergelijke rating in het voordeel van de Apple te krijgen. Je zoektocht is op dat vlak dus een beetje zinloos.

Als je puur naar benchmarks gaat kijken en de prijs buiten beschouwing laat is het uiteraard een heel ander verhaal.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:56:
Ik heb een beter idee: cursus Zoeken op het Internet
Anders moeten we de volgende keer je weer helpen met de juiste zoektermen. ;)
Ja, zoeken op nederlandse termen zal hem enorm veel zoekresultaten opleveren :')

Verwijderd

Edmin schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:07:
offtopic:
Maar je ging er al meteen vanuit dat hij zelf geen onderzoek verricht had ;)
Wat voor de één gesneden koek is, kan voor de ander volstrekt onduidelijk zijn omdat hij niet zo thuis is in bijvoorbeeld het internet.

Ondanks dat het wel logisch en fatsoenlijk is om zelf onderzoek uit te voeren is het schijnbaar niet vanzelfsprekend, aangezien er zoveel van dergelijke simpel-zelf-onderzoekbare vragen binnenkomen. Het probleem is volgens mij dat wat voor veel tweakers heel simpele vragen zijn, diezelfde vragen voor minder ingewijden al heel wat ingewikkelder lijken omdat ze nog geen basis hebben en dus niet weten waar en hoe ze moeten zoeken.

Je moet toch ergens beginnen, en dan zijn er mensen die op dat gebied handiger zijn en meer kennis hebben (die zich bewust zijn van het feit dat ze zelf ook zo begonnen zijn? ;)) die je verder kunnen helpen .

Imho is wat meer begrip en vriendelijkheid van de wat meer doorgewinterde tweaker richting de 'beginners' net zo logisch als zelf initiatief nemen door diezelfde beginner ;)

• teh_twisted
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-07 23:56
Nee want dan heeft het absoluut geen nut om te kijken naar een Apple laptop/desktop als je toch al niet van plan bent evt 'meerprijs' te betalen voor een design.
Redenen waarom ik voor een Apple ga (ik heb nu een hackint0sh omdat ik domweg geen 3k kon ophoesten voor een dual socket systeem bij hun) is omdat ik graag een *nix draai met een nette interface.
Laptops is de keuze voor mij zelf ook gauw gemaakt want als je eenmaal naar high-end kijkt (en nee een gamer laptop met 18" schermen interreseren mij niet) zit je gewoon premium te betalen.
Een Dell Precision kwam uiteindelijk de laatste keer dat ik het configureerde vrijwel (~100 verschil) net zo duur uit als een Apple Macbook Pro.
Dan betaal ik graag wat meer voor het feit dat ik er OSX bijkrijg ;)

Wat jij gewoon wilt en eigenlijk stom van mij (don't feed the trolls) is domweg trollen. Want het is algemeen bekend dat je bij Apple vaak meer betaald voor bepaalde hardware. Duidelijke voorbeelden zijn de Mac Mini's. De Mac Pro daarintegen valt best mee (kijk maar is naar de HP Workstations) en op release-day meestal zelfs goedkoper dan elke andere boer ze kunnen leveren. Tja dat je het vergelijk met je consumer i7 kan Apple weinig aan doen ;)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
teh_twisted schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 03:22:
[...]

Nee want dan heeft het absoluut geen nut om te kijken naar een Apple laptop/desktop als je toch al niet van plan bent evt 'meerprijs' te betalen voor een design.
Redenen waarom ik voor een Apple ga (ik heb nu een hackint0sh omdat ik domweg geen 3k kon ophoesten voor een dual socket systeem bij hun) is omdat ik graag een *nix draai met een nette interface.
Laptops is de keuze voor mij zelf ook gauw gemaakt want als je eenmaal naar high-end kijkt (en nee een gamer laptop met 18" schermen interreseren mij niet) zit je gewoon premium te betalen.
Een Dell Precision kwam uiteindelijk de laatste keer dat ik het configureerde vrijwel (~100 verschil) net zo duur uit als een Apple Macbook Pro.
Dan betaal ik graag wat meer voor het feit dat ik er OSX bijkrijg ;)

Wat jij gewoon wilt en eigenlijk stom van mij (don't feed the trolls) is domweg trollen. Want het is algemeen bekend dat je bij Apple vaak meer betaald voor bepaalde hardware. Duidelijke voorbeelden zijn de Mac Mini's. De Mac Pro daarintegen valt best mee (kijk maar is naar de HP Workstations) en op release-day meestal zelfs goedkoper dan elke andere boer ze kunnen leveren. Tja dat je het vergelijk met je consumer i7 kan Apple weinig aan doen ;)
Dit dus. :) Bij Apple betaal je extra voor de meegeleverde software, dingen als alu unibody behuizingen, goede schermen, bouwkwaliteit, etc. En wat er dan eventueel nog overblijft is een beetje de naam. Maargoed, ga maar eens op zoek naar een 13" notebook met 1440 x 900 px scherm van 2 cm dik, 1,2kg zwaar, waar je 7 uur op kunt werken met 1 laadbeurt (MacBook Air). Tja, dat kost wat meer dan een 17" plastic rommelding van 4 kilo, 6 cm dik en 1,5 uur batterijlading.

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
JT schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 10:45:
[...]

Ook met die steekwoorden vind ik geen benchmarks.

[...]

Ik ben op zoek naar head to head benchmarks, die kon ik niet vinden dus allicht wisten sommige mensen hier wat.
Probeer het eens simpel, als je iets niet vind, ga dan zoekwoorden verminderen. bv; "review osx vs win" of "bench osx vs win"

[ Voor 31% gewijzigd door kluyze op 06-01-2011 08:35 ]

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-12 12:44
En dat is ook het verschil.

Het blijft trollen als je het enkel over de CPU hebt. Je doet net alsof de totale hardware duurder is dan andere merken, wat gewoon niet waar is. Je klinkt als een verkoper die van z'n acer meuk af moet ;)

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 11:22:
[...]

Ja, zoeken op nederlandse termen zal hem enorm veel zoekresultaten opleveren :')
De TS had al door dat zoeken in Engels betere resultaten geeft, misschien even lezen en nadenken voordat je blaat, snap dat het lastig voor je is als je de hele dag WoW speelt. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2011 09:25 ]

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:37
http://www.google.nl/#scl...pbx=1&fp=dfaebb53bc6659e9

En dan een linkje als;

http://www.phoronix.com/s...linux_windows_part3&num=1

op een intel mac mini, zowel OSx, als Ubuntu, als Windows.

Edit: en als ik zo de hele pagina langsga, zie ik eigenlijk alleen maar benchmarks op dezelfde machines met OSx en Windows, met soms Ubuntu o.i.d. erbij.

[ Voor 21% gewijzigd door MoiZie op 06-01-2011 09:32 ]

Verwijderd

En men vergeet ook nog al eens welke taal ingesteld staat in Google.

bv.

In mij IGoogle (engels) krijg ik deze resultaten op volgende regel: review osx vs win
Maar op de gewone Nederlandse krijg ik totaal andere resultaten met dezelfde zoektermen: review osx vs win

Totaal andere resultaten dus. Zo kun je hebben dat iemand iets niet kan vinden terwijl je het zelf wel kan.
Daarom zou ik me meer richten op helpen van de TS zijn vraag of leren wat hij niet goed doet ipv dat bashen.
Dat komt zo betuttelend en wannabe mod over.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 09:24:
De TS had al door dat zoeken in Engels betere resultaten geeft, misschien even lezen en nadenken voordat je blaat, snap dat het lastig voor je is als je de hele dag WoW speelt. ;)
Je poging tot trol is behoorlijk faal, maar met een beetje nadenken had je dat zelf al geweten.. :')

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Goed, bedankt voor de trolls, voor wie het aangaat. Ik gooi dit topic maar op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.