Toon posts:

User verkoopt import producten (DealExtreme)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Persoon hieronder verkoopt een aantal zaken via de V&A, afkomstig van DealExtreme. Ik weet niet hoe het te verwoorden, maar ben er wel bijna zeker van dit dit soort zaken niet toegestaan is volgens de V&A policy.

[Verwijderde gebruiker]

Edit: Overigens weet ik niet of ik hier aan het goede adres ben, ik vond het wat veel werk om iedere ad te reporten, dus zocht ik hier maar een plekje om het te dumpen, alvast een bedankje voor het modje dat het de juiste richting schopt indien nodig :+

Edit2: Misschien komt het wat verkeerd over. Mijn inziens koopt de user producten op aan een prijs x van DealExtreme, om deze vervolgens hier te verkopen voor een prijs > x. Ik weet dat iedereen met een gezond verstand van deze gebruiker niets zal kopen, maar vroeg me af of het wel binnen de policy valt. Ik vind er namelijk niets over terug in de FAQ.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2011 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 18:24
Waarom zou dat niet toegestaan zijn?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Het krijgt een wat commercieel karakter lijkt me, maar ik ben geen mod. Verder is het geen oplichting of zo: je kunt zelfs DX reseller worden en het DX laten verzenden naar de koper. Het is alleen dat je dan beter een eigen site kunt beginnen i.p.v. de pricewatch vol te spammen.

[ Voor 39% gewijzigd door Atomsk op 05-01-2011 01:06 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hahn schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 00:05:
Waarom zou dat niet toegestaan zijn?
Omdat het een commerciele bezigheid is.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-09 16:04

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heb er redelijk wat aantallen van verkocht.
Plus dat elk product zeker 5-10 euro duurder is dan bij DE zelf (waar verzendkosten gratis zijn), zit hier gewoon winst op. Commercieel.. zeker.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:10

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

In principe is winst maken niet verboden op V&A, mits het geen structureel karakter heeft. Bovendien ben je niet verplicht om zijn spullen te kopen. Als je het net zo lief zelf bij DE besteld staat je dat natuurlijk vrij :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1