| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |
Heb je dit bij veel BD's voor dan? Het lijkt mij gewoon een codec-probleem maar aangezien MPC het ook niet wilt afspelen is het best raar. Ik neem aan dat je de Home Cinema-versie hebt? Ook de laatste versie?
Anders VLC eens proberen...
Anders VLC eens proberen...
Helaas heb ik het nu bij meer BDs wel gehad dan niet. er zijn dus wel BD's die ik kan afspelen.
er zijn er ook bij die ik totaal niet kan afspelen, en er zijn er bij die blokken in het beeld geven. ik heb een paar BD's van de zaak geleend en daar was dit het geval.
Heb ook wat BD's gedownload, en hier heb ik minder problemen mee,
Heb nu 2 BD's gekregen voor kerst, en 1 daarvan (Salt) wordt niet afgespeelt.
Heb net VLC geprobeerd, deze kan volgens mij totaal geen BD aan.
En heb ook de Home cinema versie van MPC geprobeerd. deze kan helaas ook geen Salt afspelen.
Edit:
Bij mijn Bluray speler zat PowerDVD 8.
ik heb net PowerDVD 10 trialversie gedownload en deze lijkt alles al af te spelen, heb nog niets veel BD's kunnen testen maar Salt speelt hij al af. deze werdt niet afgespeeld door VLC, MPC, of wat dan ook.
Mensen die hun ervaring met PowerDVD 10 kunnen/willen delen?
Deze kopen dan maar.
bedankt voor de hulp Filenox.
er zijn er ook bij die ik totaal niet kan afspelen, en er zijn er bij die blokken in het beeld geven. ik heb een paar BD's van de zaak geleend en daar was dit het geval.
Heb ook wat BD's gedownload, en hier heb ik minder problemen mee,
Heb nu 2 BD's gekregen voor kerst, en 1 daarvan (Salt) wordt niet afgespeelt.
Heb net VLC geprobeerd, deze kan volgens mij totaal geen BD aan.
En heb ook de Home cinema versie van MPC geprobeerd. deze kan helaas ook geen Salt afspelen.
Edit:
Bij mijn Bluray speler zat PowerDVD 8.
ik heb net PowerDVD 10 trialversie gedownload en deze lijkt alles al af te spelen, heb nog niets veel BD's kunnen testen maar Salt speelt hij al af. deze werdt niet afgespeeld door VLC, MPC, of wat dan ook.
Mensen die hun ervaring met PowerDVD 10 kunnen/willen delen?
Deze kopen dan maar.
bedankt voor de hulp Filenox.
[ Voor 24% gewijzigd door Sandertje03 op 05-01-2011 00:21 ]
| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |