Na een computercrash staat er muziek op de ipod die op de pc (windows 7) is verdwenen. Met welk handigheidje is deze terug te zetten? Nu wil iTunes synchroniseren met de Ipod en zal alles verdwijnen?
Verwijderd
NIET automatisch SYNCEN MET ITUNES!
Dan ben je idd alles op je iPod kwijt.
Je hebt een programma als CopyTrans nodig om je muziek van je iPod te halen. (http://www.copytrans.net/) Je kan ook gratis tools vinden (Google maar) alleen werken die vaak niet met de nieuwere modellen.
Dan ben je idd alles op je iPod kwijt.
Je hebt een programma als CopyTrans nodig om je muziek van je iPod te halen. (http://www.copytrans.net/) Je kan ook gratis tools vinden (Google maar) alleen werken die vaak niet met de nieuwere modellen.
Nolleke56, welkom op GoT 
We verwachten hier wat eigen inzet, dan blijft het voor iedereen leuk. Probeer de juiste en volledige informatie over je probleem te verschaffen. Om welke iPod gaat het bijvoorbeeld? Wat heb je zelf al geprobeerd op een oplossing te vinden? Op GoT is namelijk veel informatie over dit onderwerp te vinden: zoek bijv. eens op muziek terugzetten of kijk naar de 4i FAQ

We verwachten hier wat eigen inzet, dan blijft het voor iedereen leuk. Probeer de juiste en volledige informatie over je probleem te verschaffen. Om welke iPod gaat het bijvoorbeeld? Wat heb je zelf al geprobeerd op een oplossing te vinden? Op GoT is namelijk veel informatie over dit onderwerp te vinden: zoek bijv. eens op muziek terugzetten of kijk naar de 4i FAQ
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Je kunt toch de muziek gewoon opnieuw downloaden uit de iTunes-winkel?

Liedjes die je zelf hebt aangeschaft in de iTunes store, en die wel op je iPod staan maar niet op je pc, worden wel gesynchroniseerd met iTunes. Liedjes die je niet in de winkel van apple hebt gekocht, worden niet gesynchroniseerd. Apple gaat er namelijk vanuit dat je al je muziek legaal uit hun winkel hebt gehaald;)
Nee dat kan niet, niet gratis in ieder geval. Kan wel weer via de customer service.Bosmonster schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 08:50:
Je kunt toch de muziek gewoon opnieuw downloaden uit de iTunes-winkel?
Ik gebruik hier Sharepod voor, werkt perfect. Deze ziet alles op je iPod/iPhone, alles selecteren en dan "Copy To PC" klikken, dan kopieert hij alles naar de PC in een opgegeven map. Deze map sleep je vervolgens weer naar iTunes en je kunt weer synchroniseren 
edit:
Natuurlijk ook wel handig als ik de link hier neerzet: Sharepod site
edit:
Natuurlijk ook wel handig als ik de link hier neerzet: Sharepod site
[ Voor 18% gewijzigd door ijskonijn op 05-01-2011 11:04 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Dat laatste slaat echt helemaal nergens op. Synchronisatie van iPod naar computer werkt alleen voor nieuwe, nog niet eerder gesynchroniseerde, aangeschafte nummers, omdat er geen andere manier is om die nummers van je iPod naar je computer te krijgen.beatboxx schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 09:06:
Liedjes die je zelf hebt aangeschaft in de iTunes store, en die wel op je iPod staan maar niet op je pc, worden wel gesynchroniseerd met iTunes. Liedjes die je niet in de winkel van apple hebt gekocht, worden niet gesynchroniseerd. Apple gaat er namelijk vanuit dat je al je muziek legaal uit hun winkel hebt gehaald;)
De reden dat eerder gesynchroniseerde aangeschafte en andere nummers niet naar een geleegde library worden gekopieerd heeft niets met de voorkeur van Apple voor de eigen Store als bron van muziek te maken.
Als Apple zou vinden dat al je muziek uit de iTunes Store afkomstig zou moeten zijn, hadden ze de ondersteuning voor MP3 wel weggelaten op iPhones en iPods.
[ Voor 8% gewijzigd door Canaria op 05-01-2011 14:14 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Moet toch toegeven dat het verschrikkelijk belachelijk is dat Apple zo'n basisfunctie niet toelaat en dat het enkel lukt via externe programma's.
.
Apple's Crashen toch niet ?.ruyckske schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:04:
Moet toch toegeven dat het verschrikkelijk belachelijk is dat Apple zo'n basisfunctie niet toelaat en dat het enkel lukt via externe programma's.
O wacht het is windows
Maar goed die functie had inderdaad 2 kanten moeten kunnen werken.
Verwijderd
Ik DENK dat platenmaatschappijen het niet leuk vinden als je zomaar muziek van je iPod naar je PC kan kopiëren en dan boos op Apple worden en dat ze dan hun muziek niet meer via iTunes aanbiedenruyckske schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:04:
Dus: 1. Maak regelmatig een backup van je iTunes.
of gebruik een extern programma om je muziek terug te halen
Bedankt voor alle tips, met deze hulp kom ik al veel verder en hopelijk lost ik het dus op.
Verwijderd
ruyckske schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 15:04:
offtopic:
Dat komt omdat iTunes malware is
Dat komt omdat iTunes malware is
(jailbreak needed) Als je pwntunes (gratis versie in cydia) gebruikt, is je ipod net een USB stick. Je kan alle muziek enz. gewoon ernaartoe slepen.
[ Voor 4% gewijzigd door hoyvoy op 08-01-2011 12:03 ]
Verwijderd
dan ben je wel redelijk uniekDreamvoid schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 21:45:
Uh, ik kan gewoon nummers van mijn iPod (geladen vanaf mn Mac Mini) op mn Macbook terugzetten? Enige wat ik non-standaard heb is dat ik het "Library Persisent ID" op beide Macs hetzelfde heb gemaakt, via deze manier.
Pagina: 1