Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ondiepe m-atx kast voor in een meubel

Pagina: 1
Acties:

• frederic46
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-08 09:58
Beste tweakers,

Ik zoek een m-atx behuizing die maximaal 35 cm diep is en liefst met ruimte om een dikke videokaart bij te plaatsen (geen behoefte aan DVD-unit en één 3,5 inch schijf volstaat).

Waarom ik dit wil?
Sinds kort staat naast mijn TV mijn oude PC (Asus M2A-MX SE, Athlon 64 X2 4600+). Zowel ik als mijn zoontje zijn daar erg verguld mee. Alleen de vrouw des huizes vind mijn oude Lian-Li PC-60 behuizing en een recentere Aopen ES45C niet om aan te zien. Dus moet ik op zoek naar een behuizing om eea in het meubel te plaatsen.

In ons TV-meubel hebben we een binnenmaat/diepte van 40 cm. Uitgaande van een paar cm die nodig zijn voor de stekkers (220/Video) mag de PC-behuizing zelf niet dieper zijn dan 35 cm. Dit is dan het belangrijkste punt.

Tot op heden heb ik alleen nog deze gevonden: APEVIA X-QPACK.

Maar past mijn Gainward nVidia Geforce 8600 GT ) hierin? Deze kaart neemt 2 slots in beslag en is 12 cm hoog.

Zijn er nog andere ondiepe behuizingen? De diepte is het kritieke punt al zal ik voor de koeling ook nog wel wat te doen hebben (ventilator in het meubel aanbrengen etc.).

Tips zijn welkom en daarvoor bedankt alvast.