Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maraldmec
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-04-2021
Afbeeldingslocatie: http://www.cellfanatic.com/wp-content/uploads/2010/12/meizu_m9.jpg

Welkom in het Meizu M9 prijzen- en levertijdentopic.

In dit topic kan er gediscussieerd worden over levertijden en prijzen van de Meizu M9.

Wat we wel in dit topic willen zien:

1. Discussie over mooie aanbiedingen voor de Meizu M9.
2. Discussie en meldingen over wanneer we de Meizu M9 kunnen verwachten in de winkels.
3. Vragen over aanbiedingen die bij de Meizu M9 horen

Wat we niet in dit topic willen zien:

1. Discussies over shops.
2. Discussie over het toestel zelf. Dit mag in het tech topic.
3. Offtopic geblaat zoals, ik heb hem, ik heb hem besteld etc etc. Post dus inhoudelijk!
4. Ook hier gelden de regels van GoT, dus geen opmerkingen zoals Kijk, hij is goedkoop!''
5. Een vijf woorden melding van, Kijk, hier is hij goedkoop!!!

Voor TechTalk / specificaties / reviews / gebruikerservaringen en andere posts die niet direct te maken hebben met levertijden en/of abo's moet je hier zijn.

Het toestel is vooralsnog alleen in China verkrijgbaar. Voor zover bekend heeft de fabrikant geen plannen het toestel buiten China uit te brengen. Wie het toestel wil kopen zal het toestel in een Chinese webshop moeten bestellen, of moeten wachten tot het toestel via grijze import in Nederland verkrijgbaar is.

[ Voor 3% gewijzigd door maraldmec op 05-01-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:53

Wildfire

Joy to the world!

Preorder bij DealExtreme -- http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.54116

Omgerekend zo'n 336 euro.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 14:56

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik wacht toch eerst even de reviews af. Specs zien er zeer goed uit!

Iemand hier ervaringen met bestellen bij DealExtreme? En dan met name douaneperikelen...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maraldmec
Dat is mooi. Ik heb een aantal Chinese webshops (waaronder dx) gevraagd of ze hem kunnen leveren. Ik verwacht dat er dus nog wel meer shops hem gaan leveren, en dat de prijs nog wel wat kan zakken.

Dealextreme is verder een prima shop. Ik heb er de afgelopen jaren al tientallen keren wat besteld. Ze hebben ook prima aftersales. Ik heb ooit 1x keer een aanslag gehad. Het voordeel is dat ze bijna alles in bubbeltjes enveloppen versturen (soms erg groot), naar mijn idee worden deze minder gecontroleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik kan hem ook leveren voor een iets lagere prijs dan dx. Ook vrijwel meteen leverbaar. De foto klopt trouwens niet in de ts. Misschien goed idee om dat te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maraldmec
Heb ondertussen een aantal mailtjes terug van webshops. Ook Lightake.com gaat hem binnenkort leveren. Zij zoeken alleen nog een goede supplier met voldoende voorraad. Want er schijnt niet al te veel voorraad te zijn.

Ik verwacht dat de prijs dus nog wel wat gaat dalen.

@kiddyl: Foto is veranderd

Edit:
Je kan hem nu bij lightake pre-orderen.
Hij is daar zelfs iets goedkoper dan bij DX. Ze verwachten hem 20 januari te kunnen versturen.

[ Voor 32% gewijzigd door maraldmec op 05-01-2011 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-07-2023
Ik heb de M9 (en M8 toendertijd ook) altijd een zeer interessante telefoon gevonden, wat mij echter tegenhoudt:

340 Euro is opzich nog een nette prijs. Maar de kans lijkt mij behoorlijk groot dat daar nog wat toeslagen overheen komen, waarna de uiteindelijke prijs de 400 euro aantikt.
Komt bij dat, mocht er iets mis zijn, ook al is het iets lulligs zoals dooie pixels of een afgebroken usb connector, je hem in een dikke verzekerde enveloppe op naar Azie mag sturen.

Ik hoop stiekem dat, net zoals de Meizu M6 en de Music-card jaren terug, de M9 word opgepakt door een of andere europese tussenleverancier. :>

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maraldmec
Er is inderdaad een kans dat je nog wat meer moet betalen door de toeslagen. De kans is echter vrij klein wanneer je hem niet laat verzenden met DHL.

Aftersales zijn over het algemeen aardig goed. Je kan vaak wel een (gedeeltelijke) refund krijgen voor de verzendkosten naar China mocht er iets mis mee zijn. Ook bestaat de mogelijkheid je garantie af te kopen, maar dat levert meestal niet zoveel op.

Wat nog wel handig is om te weten is dat er genoeg korting coupons van 7 of 10% korting voor lightake zijn te vinden. Daarmee kom je dus op een prijs van €315

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 20:00
Nyarlathotep schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 08:12:
Ik wacht toch eerst even de reviews af. Specs zien er zeer goed uit!

Iemand hier ervaringen met bestellen bij DealExtreme? En dan met name douaneperikelen...
Ja, alles dat ik heb besteld is goed aangekomen, wel eens iets verkeerds gekregen, mocht het houden en kreeg alsnog het juiste product toegestuurd.
Heb wel eens iets via EMS laten verzenden, maar toen kwam wel belasting erbij, bij al het overige niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Het lijkt erop dat het toestel in China niet is aan te slepen.
Iemand hier het toestel al ergens kunnen bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maraldmec
Ik heb het toestel bij lightake.com besteld. Die krijgen, als het goed is, 20 januari een nieuwe batch binnen. Bovendien kan je daar ook nog 8% korting krijgen op de $450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexander6501
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-11-2024
Heeft iemand zijn Meizu al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Hmm... Bij zowel DealExtreme als Lightake is het toestel uitverkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwegertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-04 12:05
Bij Special Phones vragen ze 360 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:06

Sorbo

Uw hulp in huis!

Zwegertje schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 19:35:
Bij Special Phones vragen ze 360 euro.
En vervolgens staat op de productpagina: "Aangezien het toestel inbreuk maakt op een aantal patenten van Apple zullen we deze helaas niet in Nederland gaan verkopen."

Vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Iemand nog adressen waar dit toestel verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maraldmec
Nee, alhoewel hij wel wat beter leverbaar wordt, is hij nog steeds slecht verkrijgbaar. Als het goed is krijgt lightake 20 februari weer een lading binnen. Ik hoop dat zij hem dan weer kunnen leveren.
Pagina: 1