Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ALG] SVN Web UI/Interface

Pagina: 1
Acties:

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 18:33

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Ik heb op een w2k3 servertje een SVN installatie gedaan, nu zocht ik eigenlijk naar een leuke web UI/Interface waar je eigenlijk zo zeer alleen de basis kan doen, er mag voor betaald worden!
Ik zocht naar iets vergelijkbaars als github/codaset waar je gewoon een leuke layout hebt en een goed overzicht van wat bij welke revisie hoort en door wie het is aangepast dus read-only.

- Ik kwam al dingen tegen zoals "sublimesvn" wat heel belovend eruit zag alleen dat bleek een eigen subversion mee te brengen en het kost nogal wat.

- Natuurlijk kwam ik ook WebSVN tegen maar deze krijg ik niet goed aan de praat en moet je in de config voor elke repo die je wilt laten zien een line toevoegen, dit is natuurlijk niet de bedoeling en moet automatisch alle repo's laten zien.

- SVN::Web is een hele bekende maar deze komt via perl en dat is op de server waar het straks op komt niet mogelijk aangezien ik niet de hoofd sys ben en deze het er niet op wilt hebben.

- USVN las ik ook goede referenties over alleen al in de demo zitten bugs en werkt het niet goed, dus deze valt voor mij al af.

- ViewVC is het zelfde verhaal als SVN::web alleen dan perl vervangen door python.

Ik zit nu dus een beetje erg vast en ben dus dringend opzoek!

• pasz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-11 00:14
Misschien dat je ook eens een blik kunt werpen op bv. Trac, Mantis of RedMine ?

Allemaal gratis, en zover ik weer compatible met SVN.

woei!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Topicstarter
Redmine is helaas op Ruby geschreven dus deze valt helaas ook af, Trac en Mantis zijn mogelijk maar die zien er nogal lelijk en onoverzichtelijk uit als je het mij vraagt.

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:03
XzeroD schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 20:40:
- Natuurlijk kwam ik ook WebSVN tegen maar deze krijg ik niet goed aan de praat en moet je in de config voor elke repo die je wilt laten zien een line toevoegen, dit is natuurlijk niet de bedoeling en moet automatisch alle repo's laten zien.
Dat is niet waar. Als je wat verder beneden in de config had gekeken zag je dat er ook de mogelijkheid is om een parent path te zetten: de directory waarin alle repo's staan, die dan automatisch allemaal ge-add worden (in mijn 2.3.2 is het rond regel 50-100):
PHP:
1
2
3
4
5
6
// There are 2 methods for defining the repositiories available on the system.
// Either you list them by hand, in which case you can give each one the name of
// your choice, or you use the parent path function, in which case the name of
// the directory is used as the repository name.
// <snip>
$config->parentPath('/media/storage/system/svn');

Voor de rest gebruik ik 'm al jaren, nog geen problemen mee gehad; en voldoet ook aan al je eisen.

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Topicstarter
hmm, toch even opnieuw pullen dan.
Ik laat weten hoe het is gegaan!