Windows Live Hotmail wordt verkeerd of niet weergegeven

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos86
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Als ik vanuit Live messenger m'n Postvak In open, heb ik 9 van de 10 keer de grootste problemen om mails te lezen. De mailbox wordt dan maar half weergegeven en ik kan geen mails aanklikken. De bovenste mail die geselecteerd staat wordt ook niet weergegeven.

Soms helpt het om te F5en of om te sluiten en opnieuw via Messenger de mailbox te openen. Dan lijkt hij er ineens "door te schieten" en kan ik alles normaal gebruiken en doen...
Maar in de meeste gevallen kan ik verversen, opnieuw inloggen of rebooten wat ik wil, ik krijg mijn mails gewoon niet te zien...

Dit is dan het gene wat ik te zien krijg...

Afbeeldingslocatie: https://server57.hosting2go.nl:8443/filemanager/getimg.php?img=%2Fhttpdocs%2FDump%2Fhotmail2.png

Dit is al iets waar ik al zeker meer dan een jaar mee zit en in de tussentijd is m'n systeem al eens opnieuw geinstalleerd geweest.
Het ligt sowieso ook niet aan het systeem op zich want m'n vriendin heeft exact hetzelfde probleem.

Op beide laptops staat Vista Business en via IE8 bekijken (of proberen we toch) we de mailbox.

Het gekke is ook dat ik dit probleem nergens tegenkom of er ook maar iets over kan vinden. Ook hier lijkt er geen topic te vinden van iemand met een soortgelijk probleem.

[ Voor 6% gewijzigd door Svennos86 op 13-03-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos86
Ben ik echt de enige met dit probleem op 3 verschillende systemen?
Kan toch nie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:58
Ik heb hier op meerdere systemen ook last van. Moet soms refreshen, omdat niet alle e-mail zichtbaar is. Ik heb ook last dat de totale opmaak niet klopt en na een refresh weer wel. Ook dit heb ik op verschillende computers/omgevingen.

Dit is bij mij pas sinds 1 a 2 weken.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos86
Inderdaad... Het lijkt erop dat de opmaak niet goed of volledig geladen wordt. Bij mij is het alleen ook zo dat alle links of mails die je aanklikt niks doen...

Het gekke is ook dat het niet altijd is. Soms zijn er momenten dat ik in een keer m'n mails kan lezen en ze gelijk worden weergegeven.
Of ik moet 1 keer refreshen en het is weer ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennos86
SCHOP! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad erg apart

*opent hotmail via browser

ervaar dit probleem zelf niet.
Zal ongetwijfeld een probleem met de layout kunnen zijn of eventueel plug-ins.
maar een plug-in probleem lijkt me stug aangezien het op meerdere systemen voorkomt.

Als je er veel problemen door ondervind is het misschien een idee om microsoft even te bellen

020-500 1500 ;)
Pagina: 1