[win7]XLFPA is missing, computer start niet op

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Mijn computer wil niet opstarten. Hij is voorzien van windows 7.
Ik krijg de volgende foutmelding:

XLFPA is missing
Press Ctrl+Alt+Del to restart

Deze verschijnt pas nadat de bios message geweest is ed, waar normaal windows 7 begint met opstarten.

Ik heb op internet gezocht en er is nergens iets over dit te vinden. Wat XLFPA is of hoe het opgelost kan worden. (als ik CtrlAltDel druk dan start hij opnieuw en krijg ik weer dezelfde message)

Bij microsoft is niets te vinden&met google krijg je 5 hits waar niets relevants bijstaat.

Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Doet safe mode het? F8 indrukken tijdens het booten. Als dat ook niks doet zal je toch de w7 dvd erin moeten drukken en een herstel installatie moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hm Nee hij doet het ook niet in safe mode.
Ik ga een herstel installatie proberen, Wel is mijn vraag wat XLFPA nou is? kan nergens op internet er iets over vinden.

Herstel werkt niet, hij vind geen systeem images& hij geeft aan dat automatische repair niet mogelijk is.

Zit denk ik niets anders op dan opnieuw installeren alles?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2011 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Lijkt erop. Het enige waar random lettercombinaties altijd naar voren komen is bij spyware, maar nou heb ik persoonlijk nog nooit gehoord van spyware die je boot corrupt maakt. Als je opnieuw installeert, gooi dan even voor de zekerheid je mbr leeg met /FixMbr:
How to use the Bootrec.exe tool in the Windows Recovery Environment to troubleshoot and repair startup issues in Windows
Eventuele rootkits raak je dan ook kwijt.