Toon posts:

Vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of de Celeron 600 Mhz ook beschikbaar is in een slot 1 uitvoering??

Ik heb namelijk geen zin om een nieuw moedertje te kopen...

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:43
Nee, koop een fc-pga naar slot 1 adapter.
Er zijn al geen slot 1 celerons meer vanaf de 433.

Verwijderd

Topicstarter
daar dacht ik ook aan... maar heb je dan geen vreemde verliezen?? ik heb het nooit zo op dat soort dingen....

maar in iedergeval THNX

Verwijderd

Ik kan je volledig begrijpen, er zit toch een stuk goedkoop electronica tussen, en als je dat kunt voorkomen.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

Ik heb momenteel een celeron500 in een slot1 moederbord (asus p3b-f) en dat werkt gewoon perfect. Stabiel systeem, overklokbaar (weliswaar niet via de converter, maar nog welgewoon via het moederbord)

werkt gewoon goed hoor, die dingen veranderen niet zo veel eigenlijk. Het principe is gewoon dat ze de pinnetjes zo afleiden dat ze in het slot van je moederbord kunnen, veel meer doen ze geloof ik niet.

Verwijderd

Wel kun je, als je gaat overklokken, het beste een overclockconverter nemen. Ook al kun je via je bios overklokken.

Die BIOS-optie was bij mij nl. onmogelijk toen ik een 'gewone' converter gebruikte.

Nu draait m'n celeron366 prima op 550 mhz via een overclockconverter(op auto-stand).

Ik weet niet of een overclockconverter ook kwalitatief beter is dan een 'gewone'. (voor het geval je niet gaat overklokken)

Verwijderd

Topicstarter
RdB,

maar er zijn geen slot 1 500Mhz celerons hoe heb je dat dan gefixt??? als je geen converter gebruikt??

Hyperbool,
wordt die optie dan disabled of zo??? of kon je dat daarvoor ook al niet??

dan is zo'n overklok converter wel een optie naartuurlijk...
Pagina: 1