Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[XP] Nieuw gedownloade video niet kunnen streamen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
moi
Sinds kort ben ik bezig met om een NAS op te zetten, voor alle series, films, muziek en foto's. Hierbij gebruik ik ook applicaties zoals SABNZBD, uTorrent, Sick Beard en Couch Potato. Om alle series en films bij te houden en te orderen.
Alleen nu heb ik het probleem dat wanneer Sick Beard of Couch Potato een nieuw bestand download via SABNZBD of Sick Beard en daarna in de goeie map word geplaatst ik het bestand niet kan afspelen over het netwerk naar de tv of naar andere Pc's/Laptops. Op de NAS zelf wel, er zit gewoon XP op.
Maar het vreemde is als ik het bestand kopieer en plak naar een andere locatie en dan weer terug zet op de vorige locatie, dat ik hem wel gewoon kan afspelen.

Deze error krijg ik:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/C00D11D2

Alvast bedankt,

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Neem de netbios naam van je NAS (zoals je 'm in je netwerkomgeving ziet staan) eens op in je Intranet zone voor je Internet Options.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 18:41:
Neem de netbios naam van je NAS (zoals je 'm in je netwerkomgeving ziet staan) eens op in je Intranet zone voor je Internet Options.
Hoe bedoel je? Dit uitvoeren op de server zelf? Waar kan ik dit precies doen dan bij de Internet Options? :P

EDIT: Ik heb dit geprobeerd: Internetopties > Beveiliging > Intranetwerk > Website > Geavanceerd > en daar file//Server ingevuld, maar het lijkt niet te werken...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2011 20:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
kick

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op je client dus ;) Als je daar een uitvoerbaar bestand (of een .zip) vandaan wil openen, krijg je dan ook zo'n Mark of the Web melding?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 19:29:
Op je client dus ;) Als je daar een uitvoerbaar bestand (of een .zip) vandaan wil openen, krijg je dan ook zo'n Mark of the Web melding?
Maar dit gebeurt alleen bij nieuw gedownloade bestanden, hé? Series en films die ik er al had, kan ik wel gewoon over het netwerk streamen. Ook is het zo dat het dit probleem alleen gebeurt op deze server, dus niet andere XP desktops, waar ik nieuw gedownloade probeer af te spelen over het netwerk.
De error die ik krijg zegt eerst iets over: de proxy instellingen en of het bestand niet in gebruik is. Ik krijg bij de error ook een link die doorverwijst richting Microsoft waar de error-code stond.

Verwijderd

Topicstarter
kick er de kick

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gemaakt, ik moest het Gast account admin rights geven, zo heb ik het gedaan:
Start > Rechtermuis knop Computer > Beheren > Lokale Gebruikers en Groepen > Gebruikers > Dubbelklik Gast > Tab "Lid van"
Daar heb ik de Gast groep verwijderd, en daarna Administrators toegevoegd
Pagina: 1